Waldec etsii nyt Sales & Administration Coordinatoria määräaikaiseen työsuhteeseen Espooseen osaksi Suomen toimipisteen viisihenkistä tiimiä!
Sales & Administration Coordinatorina tehtävänäsi on huolehtia Waldecin myyntiputken prosessien läpiviennistä. Päävastuullasi tulee olemaan tilausten käsittely ja laskutuksen hoitaminen. Tämän lisäksi pääset tekemään laajasti erilaisia myyntiprosessien läpivientiin liittyviä työtehtäviä, kuten laatimaan tarjouksia, pitämään yhteyttä asiakkaisiin ja päämiehiin sekä hoitamaan erilaisia logistisia työtehtäviä. Prosesseista vastaamisen lisäksi avustat tiimiäsi tarpeen ja mielenkiintosi mukaan myös muissa työtehtävissä. Arjessasi tulet työskentelemään tiiviisti paitsi Waldecin Suomen tiimin, mutta myös Ruotsin ja Norjan tiimin kanssa.
Olet tehtävään soveltuva henkilö, mikäli useamman projektin yhtäaikainen hoitaminen ei tuota sinulle ongelmia ja omaat silmää asioiden ja tehtävien priorisoinnille. Olet työskentelyotteeltasi vastuullinen ja tartut oma-aloitteisesti toimeen, etkä sula pienen prässin alla. Suomen kielen lisäksi myös englannin kielen taitosi on sujuvaa, ja sekä puhuminen, että raportointi sujuvat sinulta molemmilla kielillä ongelmitta. Tehtävä ei edellytä vuosien työkokemusta, vaan ennen kaikkea energistä ja määrätietoista otetta projektinhallintaa sekä halua oppia uutta. Etua tehtävässä menestymiselle kuitenkin on, jos olet aiemmin ollut tekemisissä tilausketjun hallinnan kanssa tai sinulta löytyy näyttöjä projektinhallinnasta. MS Office-taitojen tulee myös olla hyvällä tasolla. Työ on määräaikainen maaliskuun 2023 loppuun kestävä sijaisuus, jonka jälkeen on mahdollista vakinaiseen työsuhteeseen.
Waldec tarjoaa sinulle:
Paikan vahvasti kasvavassa ja kansainvälisessä yrityksessä
Monipuoliset ja mielenkiintoiset työtehtävät koko toimitusketjun hallinnan parissa
Avoimen ja tiiviin työskentelyäsi tukevan tiimin, jossa kollegat tuntevat toisensa
Nopean, notkean ja matalahierarkisen työympäristön, jossa päätöksenteko on aidosti ketterää ja mahdollistaa yrityksen kehittymisen ja kasvamisen
Liukuvan työajan sekä mahdollisuuden etätöihin
Odotamme sinulta:
Projektinhallinta- ja priorisointikykyä
Kiinnostusta myynnin ja hallinnon alaa kohtaan
Kykyä ja intoa kehittää itseään ja oppia uutta
Hyvää suomen ja englannin kielen osaamista
Lisäksi katsomme eduksi, mutta emme edellytä:
Aiemman työkokemuksen vastaavista työtehtävistä (esim. tilausketjujen hallinta, projektityöskentely yms.)
Aiemman kokemuksen ERP:in käytöstä
Ruotsin ja/tai viron kielen osaaminen
Mikäli kiinnostuit, lähetä CV:si sekä motivaatiokirjeesi PDF-muodossa viimeistään 26.6. mennessä aTalentin hakujärjestelmän kautta. Toimithan ripeästi, sillä etenemme potentiaalisten hakijoiden kanssa mahdollisesti jo hakuajalla. Huomioithan myös, ettemme vastaanota hakemuksia sähköpostitse, vaan käsittelemme ainoastaan hakujärjestelmän kautta saapuneet hakemukset.
Waldecista voit lukea lisää osoitteessa: https://waldecgroup.com/ . Hakuprosessia ja aikatauluja koskeviin kysymyksiin vastaa Rekrytointipäällikkö Tittamari Bilund (+358 50 551 3395, tittamari.bilund@atalent.fi).
Tässä tehtävässä työllistyt suoraan asiakasyrityksemme Waldecin palvelukseen.
Waldec Oy on 1989 perustettu suomalainen metalli-, polyuretaani- ja kumiteollisuuden käyttämiin raaka-aineisiin ja laitteisiin erikoistunut yritys, jolla on toimintaa yli kahdeksassa maassa ympäri Pohjoismaita ja Baltiaa. Waldecin vahvuus on asiakkaiden korkealaatuisissa ratkaisuissa sekä kansainvälisessä osaamisessa, jonka ansiosta Waldecissa voidaan palvella asiakkaita heidän omalla kielellään. Tämän lisäksi taustalta löytyy vuosikymmenten kokemus, vahva alan asiantuntemus sekä huippuluokan materiaalit ja koneet. Tutustu tarkemmin Waldeciin yrityksenä osoitteessa: https://www.waldecgroup.com/ .