(Poistunut julkaisusta)

Sairaanhoitaja, 2 tehtävää, Asiakaspalvelukeskus
Espoon kaupunki

Alkuperäinen julkaisupäivä 25.3.2020

Haemme sairaanhoitajia puhelintyöhön uuteen Asiakaspalvelukeskukseen Espooseen.

Sinua odottaa mielenkiintoinen työ uudenlaisessa toimintaympäristössä ja pääset aloittamaan uutta toimintaa.

Sairaanhoitajan tehtäviin Asiakaspalvelukeskuksessa sisältyvät hoidon tarpeen arviointi puhelimessa, hoidon ohjaus, neuvonta ja ajanvaraus sekä etäpalvelut. Etäpalveluluihin kuuluvat CHAT-palvelu ja videovastaanotto. Tehtäväkuvaan kuuluu sovitusti myös työskentelyä terveysasemalla.

Espoossa on panostettu toiminnan kehittämiseen, hoidon hyvään saatavuuteen ja laadun parantamiseen jo usean vuoden ajan hyvillä tuloksilla.

Asiakaspalvelukeskuksessa on laajennetut aukioloajat (arkisin klo 7-18.30, Iso Omena klo 7-20.15) terveysasemien erilaiset aukiolot huomioiden.

Työpaikan nimi: Asiakaspalvelukeskus, Terveysasematoiminta, Espoo
Työaika: 38 h 45 min/viikko
Sopimusala: KVTES Kunnallinen yleinen virka- ja työehtosopimus

Kelpoisuusvaatimukset: Laillistettu sairaanhoitaja.

Tehtävässä edellytetään: Työssäsi tarvitset hyvää tietoteknistä osaamista sekä sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa.

Tehtävässä edellytetään tartuntatautilain 48§:n mukaista rokotussuojaa.

Arvostamme: asiakaspalveluhenkisyyttä, hyvää tiimityöskentelykykyä sekä paineensietokykyä ja joustavuutta. Lisäksi toivomme innokkuutta, ennakkoluulottomuutta, rohkeaa työotetta sekä kykyä itsenäiseen työhön.

Espoon sosiaali- ja terveyspalveluissa työskentelee lähes 4000 ammattilaista.
Tarjoamme sinulle kannustavan työympäristön, jossa on erinomaiset mahdollisuudet työskennellä ja kehittyä Haluamme, että viihdyt Espoossa ja pääset kehittymään maan parhaiden osaajien joukossa. Tervetuloa joukkoomme!
Työyhteisöissämme noudatetaan seuraavia pelisääntöjä: www.espoo.fi/pelisaannot