(Poistunut julkaisusta)

Sähköautomaatioasentaja asiakasneuvojaksi
Koka Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 5.6.2020

Tunnistatko itsesi työntekijäksi, joka on vastuuntuntoinen, omaa huippuasenteen työntekoa ja työtovereita kohtaan, motivoituu mielenkiintoisista haasteita ja omaa halun kehittää itsensä sähköautomaation asiantuntijaksi asiakasrajapinnassa LVI-alan arvostetussa yrityksessä? Mikäli vastasit kyllä, saatat hyvinkin olla etsimämme henkilö.

Miksi hakisit meille töihin?

Oletko tehnyt sähköautomaatioalan asennuksia ja janoat uusia haasteita, sekä mahdollisuutta kehittyä myös tekniseksi asiakasneuvojaksi tällä saralla? Meillä Koka Oy:llä on mahdollisuus oppia uutta, kehittyä LVI-puolen sähköautomaatioalan asiantuntijaksi asiakasneuvontatehtäviin tuotannon perustyön lisäksi ja työskennellä yhdessä loistavan porukan kanssa rennossa ilmapiirissä hyvällä palkalla osana arvostettua yhtiötä. Tarjoamme pitkäkestoisen päivätyön kaupan TES:n piirissä.

Miksi ja mitä haemme?

Haemme uutta osaajaa kasvun siivittämänä tiimiimme pitkäkestoiseen työsuhteeseen. Tekninen asiakasneuvoja toimii Koka Oy:n asiakkaiden teknisenä tukena auttaen asiakkaita ja omaa henkilökuntaa mm. laitteiden käyttöönottoon ja asennuksiin liittyvissä ongelmatilanteissa. Työtä tehdään Helsingin toimipisteeltä käsin, jossa vastaat puhelimitse tai sähköpostitse saapuviin yhteydenottopyyntöihin perustyön ohessa, joka koostuu tuotteiden kokoonpanosta ja konfiguroinnista aina perus varastotehtäviin, mutta ajoittain ja tilanteen vaatiessa liikut myös asiakkaan luo työmaakohteelle. Asiakkaat ovat rakennus- ja LVI-alan ammattilaisia. Työskentelet osana tiimiä ja teet yhteistyötä tuotepäällikkömme sekä myyntitiimin kanssa. Ketterässä ja kasvavassa perheyrityksessä pääset osallistumaan toiminnan kehittämiseen ja näyttöjen kautta oman toimenkuvasi laajentamiseen esimerkiksi myynnillisempään suuntaan tai kohti tuotepäällikön vastuita.

Mitä odotamme?

Omaat hyvää työkokemusta ja teknistä ymmärrystä sähköautomaatioasentajan tehtävistä, sekä haluat urallesi uusia haasteita ja laajentaa työnkuvaasi myös asiantuntijan rooliin perustehtävien lisäksi. Sinulla on teknistä orientoituneisuutta ja ongelmanratkaisukykyä. Olet palveluhenkinen, osaat toimia asiakasrajapinnassa ja omaat pitkäjänteisyyttä ratkaista erilaiset ongelmatilanteet. Lisäksi omaat ajanmukaisia perushyvät IT-taidot, sillä asiakkaan tuotteet ovat usein yhdistetty verkkoon. Osaat englannin kielen hyvällä tasolla, erityisesti tärkeää on, että omaksut ja ymmärrät helposti englanninkielisiä teknisiä manuaaleja.

Mikäli tunnistit itsesi ja osa yllä mainituista odotuksista osui sinuun, niin tartu tilaisuuteen koska koulutamme puuttuvat osa-alueet. Tärkeintä kuitenkin on motivaatio ja halu/kyky kehittyä alan asiantuntijaksi.

Kiinnostuitko?

Mikäli kiinnostuit ja tunnistit itsesi, niin haethan tehtävää oheisen linkin kautta. Paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä. Lisätietoja tehtävästä saat puhelimitse ja sähköpostitse Ari Kumlanderilta. puh. 043 824 4449 tai ari.kumlander@barona.fi.