(Poistunut julkaisusta)

Ryhmäassistentti tilintarkastuspalveluihimme
PwC

Alkuperäinen julkaisupäivä 25.10.2018

Etsimme asiakastoimeksiantojen hallinnointiin keskittyvää ryhmäassistenttia vakituiseen ja kokoaikaiseen työsuhteeseen Helsingin Ruoholahden toimipisteeseemme. Tässä roolissa toimit liiketoimintamme ytimessä, sillä tuet asiakastiimejä toimeksiantojen hallinnassa, seuraat toimeksiantojen etenemistä ja huolehdit siitä, että asiakaslaskutus hoituu sovitusti. Toimit oman tilintarkastusryhmäsi taloudellisena ja hallinnollisena asiantuntijana ja työskentelet tiiviissä yhteistyössä myös muiden yksikköjen assistenttien kanssa.

Pääasiallisesti hyödynnät työtehtävissäsi PwC-ketjun toiminnanohjausjärjestelmää, jonka käyttöön saat koulutuksen, sekä monipuolisesti Exceliä ja muita MS Office -ohjelmia.

Toivomme sinulta

  • tehtävään soveltuvaa kaupallista koulutusta (esim. HSO-tradenomi tai tradenomi)
  • MS Office -sovellusten hallintaa, erityisesti monipuolista Excel-osaamista
  • kiinnostusta laskentatoimeen
  • sujuvaa suomen ja englannin kielen suullista ja kirjallista taitoa, ruotsin kielen taito katsotaan eduksi.

Lisäksi toivomme sinulta järjestelmällistä, analyyttistä ja itsenäistä työotetta sekä hyviä yhteistyötaitoja. Olet aktiivinen, oma-aloitteinen ja toivomme, että tartut ennakkoluulottomasti monipuolisiin toimistotehtäviin.

Tarjoamme sinulle ison talon erinomaiset henkilöstöedut ja tilaisuuden kehittää osaamistasi kansainvälisessä ympäristössä maailmanlaajuiseen PwC-ketjuun kuuluvassa suomalaisessa yhtiössä. Asiantuntevat ja mukavat työkaverit tekevät työstäsi innostavaa.

Haluatko töihin yhteen Suomen johtavista kansainvälisistä asiantuntijaorganisaatioista? Lähetä hakemuksesi palkkatoiveineen viimeistään 18.11.2018. Lisätietoja tehtävästä antaa Annette Backström ke 31.10 ja ke 7.11 klo 14-16.