(Poistunut julkaisusta)

Ruotsinkielinen asiakasneuvoja
OP

Alkuperäinen julkaisupäivä 12.10.2018

Me OPssa etenemme askel askeleelta maailman luokan palvelutoimijaksi. Asiakas keskiöön -muutosmatkaa tehdään investoimalla merkittäviä summia teknologian ja digitaalisten palveluiden kehittämiseen ja käyttöönottoon sekä palvelutuotannon sujuvoittamiseen. Osuuspankit panostavat valtakunnallisesti jatkossa entistä enemmän sekä asiakaskohtaamisiin että myyntiin ja keskittävät siksi taustatoimintojaan meille Kepaan, eli Keskitettyyn palvelutuotantoon.

Keskittäminen on lisännyt Kepan palveluvolyymiä ja tehtäviä. Vahvistamme yksikköämme palkkaamalla ruotsinkielisen asiakasneuvojan Henkilöasiakkaiden vakuutuspalveluihin vakituiseen työsuhteeseen Tampereelle.

ASIAKASNEUVOJA VAIKUTTAA SUORAAN ASIAKKAAN PALVELUKOKEMUKSEEN

Asiakasneuvojalla on tärkeä rooli asiakas keskiöön -muutoksen toteuttamisessa. Lupaamme asiakkaille laittaa heidän asiansa "Kerralla kuntoon". Tämä edellyttää meiltä ammattiylpeyttä seistä lupauksemme takana, rohkeutta tehdä päätöksiä sekä kykyä kuunnella ja tarjota asiakkaalle paras ratkaisu hänen tarpeeseensa. Lupauksen lunastamista meillä mitataan asiakastyytyväisyyteen liittyvillä mittareilla. Palvelemme henkilöasiakkaita arkisin klo 8-22 ja lauantaisin 10-16 välisenä aikana puhelimitse sekä verkossa ennalta sovitun työvuorokierron mukaisesti.

Asiakasneuvojana opastat ja autat asiakkaitamme heidän vakuutusasioihin liittyvissä kysymyksissään. Pääasiallinen tehtävä on ulossoittotyö ja asiakasyhteydenpito, vahinkovakuutustuotteiden kokonaisvaltainen myynti sekä asiakkaiden kokonaisturvan kartoitus. Tehtävässä pääset hyödyntämään monikanavaisuutta ja opastamaan asiakkaita kaikissa eri kanavissa. Teet myös aktiivisesti asiakkaille ajanvarauksia pankkipalveluihin ja vahinkopalveluihin.

Odotamme sinun:

  • tavoittavan sinulle asetetut tehokkuus-, myynti- sekä ratkaisuastetavoitteet
  • kykenevän tunnistamaan tarpeelliset asiakaspalvelun toimintaprosessien kehityskohteet
  • käyttävän monipuolisesti asiakaspalvelun työvälineitä, kuten puhelin, chat ja verkkoneuvottelut
  • kasvattaneen omaan tehtävään liittyvää asiaosaamistasi sekä rohkeutta
  • ymmärtävän finanssimaailmaa sekä henkilöasiakkaidemme tarpeita
  • tuottavan ylivertaisia asiakaskokemuksia "Kerralla kuntoon" -periaatteen mukaisesti (NPS 90)

Me elämme OPssa vahvasti muutoksen aikaa. Finanssimaailman asiakaspalvelu ei ole enää samanlaista mitä 10-20 vuotta sitten. Rutiinitehtävät siirtyvät roboteille ja asiantuntemukseen liittyvät vaatimukset korostuvat työssämme. Muuttuvien työvälineiden ja toimenkuvien aikakautena kyky säilyttää toimintavarmuus jatkuvan kehittämisen ilmapiirissä on ensiarvoisen tärkeää.

OIKEAN OSAAJAN TUNNUSMERKIT

Oletko tuottavaisimmillasi dynaamisessa ja tapahtumarikkaassa ympäristössä? Siinä tapauksessa saatat olla etsimämme henkilö. Tuloshakuisena tyyppinä et pelkää tehokasta työtahtiamme ja kykenet itsenäisesti selvittämään asiakkaan esittämät kysymykset mahdollisimman pitkälle. Ennen kaikkea tässä tehtävässä menestymisen ratkaisee oikea asenne, kyky oppia uutta sekä kyky elää jatkuvan muutoksen keskellä. Lisäksi edellytämme tehtävässä natiivitasoista suomen ja ruotsin kielen taitoa.

Korostamme valintakriteereissä:

  • myynnillistä ja proaktiivista otetta,
  • halua olla paras ylivertaisen palvelukokemuksen tuottajana,
  • hyviä suullisia ja kirjallisia viestintätaitoja,
  • tehtävään soveltuvaa koulutusta ja/tai myyntityökokemusta,
  • kykyä toimia tehokkaasti tapahtumarikkaassa ympäristössä sekä
  • digiajan teknisiä taitoja

Palvelemme asiakkaitamme myös englannin ja ruotsin kielellä ja haemmekin nyt ruotsinkielistä asiakasneuvojaa. Ruotsin kielen taito on siis välttämätön tehtävässä onnistumiseen.

MITÄ TARJOAMME SINULLE

OP Ryhmä edistää strategiaansa näkyvästi ja kutsuu henkilöstön vahvasti mukaan kehittämään tulevaisuuden OPta. Tarvitsemme joukkoomme lisää vastuunkantajia ja asiantuntemustaan mielellään kehittäviä osaajia. Tarjoamme sinulle kattavan perehdytyksen työhösi sekä työnohjauksen. Meille on myös tärkeää, että jokaisen on mahdollista oppia työn kautta ja tässä sinua tukevat tiimisi valmentaja ja esimies. Et siis tule jäämään tehtävissäsi yksin. Lisäksi tarjoamme laajat työsuhde- edut, myyntiä tukevan palkitsemismallin sekä ison talon tarjoamat lukuisat erilaiset uramahdollisuudet.

HAKUOHJEET

Hae tehtävää lähettämällä hakemuksesi ja ansioluettelosi meille 29.10.2018 mennessä OPn Urasivuston kautta.

Kuulemme mielellämme lisää osaamisestasi ja motivaatiostasi. Ethän kuitenkaan jätä hakemista viime metreille, sillä aloitamme hakemusten käsittelyn jo hakuaikana. Jos sinulla on mielessä kysymyksiä tehtävästä tai meillä työskentelystä, voit olla yhteydessä tiimipäällikkö Juha Heliniin. Juhan tavoitat numerosta 0406576772.

Valitulta henkilöltä tarkastamme luottotiedot ja yritysyhteydet sekä teetämme huumausainetestin ja terveyskyselyn.