(Poistunut julkaisusta)

Ruotsinkielinen asiakasneuvoja
Barona

Alkuperäinen julkaisupäivä 13.2.2018

Tarjolla on upea tilaisuus kansainvälisessä ympäristössä! Etsitkö joustavaa osa-aikaista työtä, jossa pääset ratkomaan erilaisia asiakkaiden ongelmia? Haluatko olla tulevaisuudessa finanssialan asiantuntija, mutta vielä et ole välttämättä saanut jalkaa sillä saralla oven väliin? Ja vielä tarpeellisin tässä työssä, talar du svenska? Mikäli vastasit kyllä, saatat olla hakemamme uusi asiakasneuvojamme!

Etsimme nyt asiakkaallemme useampaa ruotsinkielistä asiakasneuvojaa Helsingin Vallilaan. Tehtävä kokoaikainen ja vakituinen. Asiakaspalvelua tehdään asiakkaamme contact centerissä 24/7/365, joten työ vaatii sinulta valmiutta vuorotyöhön.

Päätehtävänäsi on vastata niin kuluttaja- kuin yritysasiakkaiden tiedusteluihin puhelimitse. Asiakkaat ovat sinulle yhteydessä maksukortteihin liittyvissä kysymyksissä sekä ongelmissa ja sinun tehtävänäsi on löytää paras ratkaisu juuri hänelle. Tehtävä on hyvin vastuullinen ja pääset varmasti haastamaan itseäsi päivittäin erilaisissa tilanteissa.

Toiveenamme on löytää henkilö, jolla on:

• sujuva suomen, ruotsin ja englannin kielen osaaminen

• hyvä paineensieto- ja ongelmanratkaisukyky

• positiivinen, joustava ja palveluhenkinen asenne

• tehtävään soveltuva kaupallinen koulutus

Asiakkaamme haluaa tarjota vastavuoroisesti sinulle:

Vaihtelevan ja vastuullisen työn, mukavan työympäristön ja - kollegat voimakkaasti kehittyvässä ja kasvavassa liiketoimintaympäristössä. Saat työtehtäviisi kattavan perehdytyksen sekä ammattitaitoisen henkilöstön jatkuvan tuen.

Mikäli mieleesi jäi kysymyksiä, olethan yhteydessä soittoaikana arkisin rekrytointia hoitavaan Piia Laitilaan, Piian tavoitat numerosta 050 506 5144. Huom! Emme vastaanota s-postitse lähetettyjä hakemuksia.

Edellytykset työnsaannille: Asiakaspalvelu, Ruotsi,englanti, suomi