(Poistunut julkaisusta)

Ruotsinkielentaitoinen Service Desk-työntekijä
Barona ICT Services Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 18.4.2019

Haluaisitko työskennellä ympäristössä, jossa voit yhdistää sekä ihmisten parissa työskentelyn ja tietotekniikan? Nautitko asiakkaiden palvelemisesta ja kimuranttien tietoteknisten ongelmien ratkomisesta? Taittuuko sinulta suomen kielen lisäksi myös ruotsin kieli?

Me Barona IT:llä etsimme eri asiakkaillemme sekä Uudenmaan että Kymenlaakson alueelle ruotsinkielentaitoisia ja asiakaspalveluhenkisiä työntekijöitä IT-tuen tehtäviin Service Deskiin. Tarjolla on eri mittaisia työsuhteita, joten kerrothan hakemuksessasi, mille ajalle olet etsimässä töitä. Työaika sijoittuu useimmissa tehtävissä arkipäiville toimistoaikojen puitteisiin (n. klo 8-16).

Työ Service Deskissä pitää sisällään IT-palvelupyyntöjen vastaanottamista ja käsittelemistä, asennustehtäviä sekä teknistä asiakaspalvelua etähallinnan, puhelimen ja sähköpostin avulla. Tarvittaessa tukipyyntöjä siirretään seuraavan tason asiantuntijatiimille, mutta tarkoituksena on ratkaista ongelmatilanteet mahdollisimman pitkälti jo ensimmäisessä vaiheessa.

Toivomme sinulta jo hieman aikaisempaa kokemusta IT-alalta. Osaaminen voi olla hankittua niin työkokemuksen, työharjoittelun, koulutuksen tai harrastuneisuuden avulla. Persoonaltaan tehtävään sopii henkilö, joka viihtyy nopeatempoisessa ympäristössä ja on halukas työskentelemään yhteistyössä muiden tiimijäsenten kanssa. Toivomme myös kärsivällistä ja pitkäjänteistä työskentely otetta.

Työssäsi pääset ratkomaan monipuolisia IT-alan ongelmia ja siten hyödyntämään aikaisempaa kokemustasi sekä ennen kaikkea kehittämään omia IT-taitojasi. IT-taitojen lisäksi asiakaspalvelu on hyvin keskeisessä roolissa tässä tehtävässä, ja siksi toivomme, että toimit luontevasti ja ystävällisesti asiakkaiden kanssa niin suomen kuin ruotsin kielellä.

Tehtävään edellytämme:

• soveltuvaa IT-alan tutkintoa tai alan opintoja

• osaamista Windows 7 ja 10 -käyttöjärjestelmästä (asennukset ja ongelmanratkonta) sekä MS Office -tuotteiden osaamista

• positiivista ja asiakaslähtöistä työskentelyotetta

• sujuvaa suomen- ja ruotsinkielentaitoa

Tarjoamme:

• mielenkiintoisen ja monipuolisen työympäristön

• mahdollisuuden kehittää osaamistasi IT-alalla

• loistavan tiimin työsi tueksi

Mikäli kiinnostuit tehtävästä, jätäthän hakemuksesi hakulomakkeen kautta ja liitäthän myös CV:si hakemuksesi oheen. Rekrytointiprosessin ensimmäinen vaihe on videohaastattelu, joten tarkkailethan sähköpostiasi! Lisätietoja tehtävästä voi kysyä rekrytoivalta konsultilta, Noora Partalalta (noora.partala@barona.fi).

Voit käydä lukemassa Baronan sivustolta mm. Baronan työntekijöiden uratarinoita ja samalla katsoa myös muut avoimet työpaikkamme. Linkki sivustolle: barona.fi/techsupport

Tehtävään valitulle henkilölle teetetään henkilöturvallisuusselvitys, jonka läpäiseminen on edellytys työsuhteen solmimiselle.