(Poistunut julkaisusta)

Rider Service Agent
foodora

Alkuperäinen julkaisupäivä 17.2.2021

“Mahtava työkulttuuri, joka tukee omaa oppimista ja itsensä kehittämistä." (Henkilöstökysely 05/2020).Meillä ei ole väliä tuletko töihin kauluspaidassa vai hupparissa, kunhan tulet omana itsenäsi! 

Meillä pääset mukaan nopeatempoiseen ja kunnianhimoiseen työskentelykulttuuriin. Tehokkaan työskentelyn vastapainoksi tarvitsemme hauskanpitoa: lounas syödään porukassa ja kahvitauon sijaan voit rentoutua työkaverisi kanssa bilismatsin merkeissä.

Meillä saat maukkaita etuja brändiltämme foodoralta sekä muita loistavia työntekijäetuja, kuten esimerkiksi säännölliset Team Eventit, aamiaiset sekä liikunta-, kulttuuri- ja työmatkaedun. Töitä saat tehdä vapaasti niin kotona kuin toimistolla, mikä itsestä tuntuu parhaalta. Tuemme myös jokaisen työntekijän oppimista ja urakehitystä. Onko sinun tarinasi seuraava?

Etsimme nyt kasvumme myötä osa-aikaisia asiakaspalveluhenkisiä Rider Service Agenteja foodoran ruokatoimitusten koordinointiin Dispatching-tiimiimme.

Mikä ihmeen dispatching?

Dispatching on osa asiakaspalvelutiimiämme, jossa kuluttaja-asiakkailta ja ravintoloita saadut tiedot vaikuttavat reaaliajassa ja dynaamisesti tilausten käsittelyyn. Tehtävänäsi on varmistaa, että oikeat viestit ja toimintaohjeet välittyvät lähettikumppaneillemme  sekä tiimiläisillesi mahdollisimman pikaisesti. Työssäsi olet tärkeässä roolissa varmistamassa helppoa ja nopeaa toimitusta asiakkaillemme. 

Nopea ongelmanratkaisukyky yhdistettynä hyviin kommunikointitaitoihin onkin avain tässä tehtävässä menestymiseen. Työtä tehdään kaikkina viikonpäivinä ja työ ajoittuu kello 07:00 - 01:00 välille.

Työtehtäviisi kuuluvat:

  • Valvoa reaaliaikaisesti, että palvelumme kautta tehdyt tilaukset menevät vaivattomasti perille sekä lähettikumppaneillemme, että ravintoloillemme 
  • Autat lähettikumppaneitamme kaikissa erilaisissa ongelmatilanteissa, pääosin chatin välityksellä
  • Korjaat mahdollisia ongelmia ennen kuin ne edes syntyvät! Nykyaikainen järjestelmämme antaa sinulle ilmoituksia tilauksista, jotka saattavat vaatia toimenpiteitä ja tehtäväsi on arvioida tarvittavat toimet tapauskohtaisesti
  • Olet puolin ja toisin yhteydessä timanttisen asiakaspalvelutiimimme kanssa, jotta pystymme vastaamaan myös kuluttaja-asiakkaidemme tiedusteluihin reaaliaikaisesti ja näin tarjoamaan heille parhaan mahdollisen asiakaskokemuksen
  • Seuraat eri kaupunkeihin tulevien tilausten ruuhkapiikkejä, pyydät tarvittaessa lisää lähettejä  paikalle ja muokkaat kuljetusalueitamme niin, että pystymme vastaamaan kulloiseenkin kysyntään ja ylläpitämään laadukkaan palvelutason.

Mitä me toivomme sinulta:

  • Sinulla on hyvät tietotekniset valmiudet ja otat uudet järjestelmät haltuun nopeasti
  • Et pelkää rutiineja ja olet valmis käärimään hihasi tilanteessa kuin tilanteessa
  • Sinulla on ratkaisukeskeinen ja asiakaspalveluhenkinen työskentelytapa
  • Puhut ja kirjoitat sujuvasti sekä suomeksi että englanniksi
  • Haluat työskennellä vauhdikkaassa ja huumorintajuisessa tiimissä osana loistavaa organisaatiokulttuuria
  • Sinulla on valmius työskennellä vuorotyössä kello 07:00 - 01:00 välillä

Mitä Delivery Hero tarjoaa Sinulle:

  • Mahdollisuuden mielenkiintoiseen ja itsenäiseen työhön, joka tarjoaa myös kehittymismahdollisuuksia
  • Parhaat työkaverit, joiden ansiosta töihin on aina mukavaa tulla!
  • Vakituisen ja pitkäaikaisen roolin vahvasti kasvavassa ja kansainvälisessä yrityksessä
  • Joustavuutta ja autonomiaa toteuttaa työtäsi parhaaksi näkemälläsi tavalla!
  • Loistavat työsuhde-edut sekä erinomaiset puitteet työnteolle modernissa toimistossamme Pasilassa moderneilla työvälineillä

Kiinnostuitko?

Tulevat kollegasi odottavat sinua jo innolla, joten haethan paikkaa mahdollisimman pian. Käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana ja paikat täytetään heti sopivien supersankareiden löydyttyä.