Retention Specialist
Tietoa tehtävästä
Miksi liittyä joukkoomme vuonna 2024?
Ajattele päivittäisessä käytössä olevia digitaalisia työkaluja – virtuaalisesta ostamisesta kosketusvapaisiin maksuihin. Ne muovaavat tulevaisuuttamme. Liity joukkoomme vaikuttamaan digitaalisen pankkitoiminnan tulevaisuuteen innovatiivisessa ympäristössä. Kansainvälisen yhdistymisemme myötä henkilökohtaisen kasvun ja yhteistyön mahdollisuudet ovat valtavat.
Jos liityt meille Retention Specialist rooliin, voit odottaa seuraavaa:
Houkutteleva palkka
Hyvin järjestetty perehdytys työhön ja jatkuva tuki esimieheltäsi
Hybridityömalli
Joustavat työajat
Työtehtävään tarvittavat laitteet (kannettava tietokone ja matkapuhelin, mukaan lukien kuukausittainen puhelinliittymä)
Yksityinen sairausvakuutus
Liikuntaetu
Suositusbonukset uusien tiimin jäsenten rekrytointiin
Tietoa tulevasta roolistasi
Liity dynaamiseen, tuloshakuiseen tiimiimme Retention Specialistiksi. Tulet olemaan keskeisessä roolissa rakentamassa vahvoja, pitkäaikaisia asiakassuhteita puhelimitse. Vastaat B2B-asiakkaiden tarpeisiin, ratkaiset heidän ongelmia ja parannat asiakastyytyväisyyttä.
Työskennellessä osaavien ammattilaisten kanssa, sinulla on mahdollisuus vaikuttaa suoraan asiakkaiden menestykseen ja yrityksen kasvuun.
Tässä roolissa onnistumisen avaimia ovat hyvät viestintätaidot, ongelmanratkaisukyky ja asiakaskeskeinen asenne.
Toimisto sijaitsee Vallilassa, Helsingissä.
Keskeiset vastuualueesi tässä roolissa ovat:
Yhteydenpito nykyisiin asiakkaisiimme puhelimitse (inbound – outbound)
Asiakkaidemme säilyttäminen eri toimialoilta onnistuneesti lisä- ja ristiinmyynnin sekä sopimusten uudelleen neuvottelun avulla
Henkilökohtaisten ja tiimin tavoitteiden saavuttaminen ja ylittäminen
Positiivisen, optimistisen ja avoimen asenteen tuominen tiimiin
Yhteistyö muiden Kauppiaspalvelu-tiimien kanssa liiketoiminnan kehittämiseksi
Menestyäksesi tässä roolissa sinulta vaaditaan:
Näytöt korkeasta suorituskyvystä myynnissä, asiakaspalvelussa tai asiakassuhteiden ylläpidossa, esimerkiksi Telecom-, Fintech-, vakuutus- tai vastaavilla toimialoilla
Sujuva suomen ja englannin kielitaito liiketoimintatasolla, ruotsin kieli on plussaa
Vahvat viestintä- ja ongelmanratkaisutaidot asiakaskeskeisellä asenteella
Kyky tunnistaa asiakkaan kipupisteet ja kehittää strategioita niiden ratkaisemiseksi
Lisätaitoja ja kokemusta, jotka erottavat sinut:
Tehokkuus
Pitkäjänteisyys
Itseohjautuvuus ja kyky työskennellä sekä itsenäisesti että tiimin kanssa
Aloitteellisuus, tuloshakuisuus ja järjestelmällisyys työskentelytavoissa
Hae nyt!
Jos tämä mahdollisuus resonoi sinussa, haluamme kuulla sinusta!
Hae mahdollisimman pian. Käsittelemme hakemuksia jatkuvasti ja suljemme tehtävän heti sopivan henkilön löydyttyä. Olemme sitoutuneet luomaan monimuotoisen kulttuurin, jossa eri taustoista tulevat lahjakkuudet tuntevat aidosti kuuluvansa joukkoon.
Tutustuessasi tähän työpaikkailmoitukseen olet yhden askeleen lähempänä liittymistä joukkoomme. Odotamme innolla, että saamme tietää sinusta lisää!
Hae työpaikkaa
Hae työpaikkaa tai vinkkaa kaverille 3.1.2025 mennessä! Hakemuksen voit täyttää "Hae työpaikkaa" -linkin kautta.