Reskontranhoitaja
Intrum OyMe intrumlaiset autamme toisiamme, kehitämme itseämme ja toimintaamme, kohtaamme haasteita rohkeasti sekä pidämme lupauksemme. Meillä pääset tekemään merkityksellistä työtä osana kansainvälistä työyhteisöä.
Olisitko sinä seuraava intrumlainen?
Liiketoimintamme perusajatus on toisten auttaminen. Autamme loppuasiakkaitamme löytämään ratkaisuja talousvaikeuksiin. Autamme asiakkaitamme tehostamaan yrityksiensä rahankiertoa, jotta ne voivat kasvaa, kehittyä ja luoda uusia työpaikkoja. Tämä puolestaan hyödyttää koko yhteiskuntaa ja juuri tästä toiminnassamme onkin lopulta kyse. Toimimme terveen talouden suunnannäyttäjänä, ja se tekee työstämme merkityksellistä. Roolista tai tittelistä riippumatta.
Haemme nyt reskontranhoitajaa Lasku- ja reskontrapalveluumme ja huippuporukassamme on paikka tehokkaalle tiimipelaajalle.
Reskontranhoitajiemme tehtäviin kuuluu asiakkaidemme myyntireskontran kokonaisvaltainen hoito. Työpäiväsi koostuvat päivittäisestä suoritusten kirjaustyöstä, raportoinnista sekä niin asiakkaidemme kuin heidän loppuasiakkaidensa asiakaspalvelusta. Työssäsi olet mukana myös omien asiakkuuksiesi kehittämisessä ja yhteistyössä.
Menestyt tehtävässä, mikäli sinulla on vahvaa kokemusta reskontranhoidosta ja erilaisista reskontrajärjestelmistä. Lisäksi energia-alan laskutuksen prosessien tuntemus on tehtävässä eduksi. Hyvien vuorovaikutustaitojesi ansiosta nautit työskentelystä asiakkaiden ja muiden yhteistyötahojen kanssa. Tarvitset työssäsi sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa. Lisäksi toivomme, että sinulla on hyvät tietotekniset taidot sekä kyky työskennellä itsenäisesti ja osana asiantuntevaa tiimiä.
Intrum tarjoaa sinulle kansainvälisen markkinajohtajan työympäristön ja mahdollisuuden tehdä merkityksellistä työtä sekä kehittää osaamistasi mielenkiintoisella toimialalla. Meillä on kannustava työkulttuuri, jossa työpanostasi arvostetaan ja lupaamme, että pääset työskentelemään motivoituneessa porukassa huippukollegoiden kanssa. Modernit ja viihtyisät toimitilamme sijaitsevat Jyväskylässä kauppakeskus Sepän yhteydessä, jossa suurin osa tiimistäsi työskentelee. Tukikohtasi voi kuitenkin olla myös Helsingin tai Tampereen toimistollamme. Työskentelemme hybridimallilla, jossa voit joustavasti yhdistellä etätyötä ja toimistopäiviä.
Työ alkaa sopimuksen mukaan mahdollisimman pian ja tehtävä on vakituinen. Käytäntömme mukaisesti tehtävään valittavilta henkilöiltä tarkistetaan luottotiedot ja luottotietoselvityksen läpäiseminen on edellytys työsuhteen solmimiselle.
Lisätietoja tehtävästä antaa tiimipäällikkö Tiina Lehtonen, p. 050 560 5897.
Hakuaika tehtävään päättyy 8.2.2023.
Jos uskot, että sinä voisit olla etsimämme seuraava intrumlainen, tartu tilaisuuteen ja hae tehtävään mahdollisimman pian!
Intrum on Euroopan johtava luotonhallinnan asiantuntija, ja tehtävämme on toimia terveen talouden suunnannäyttäjänä. Tehostamme ratkaisujemme avulla yritysten rahankiertoa ja parannamme niiden kannattavuutta. Intrumilla on toimipisteitä 24 Euroopan maassa ja yrityksen palveluksessa työskentelee yhteensä noin 10 000 terveen talouden ammattilaista. Suomessa meitä intrumlaisia on jo noin 500. Lue lisää meistä osoitteessa www.intrum.fi/rekry.