Reskontranhoitaja
R-kioski - Support office

Hae työpaikkaa
Alkuperäinen julkaisupäivä 4.5.2021

Haemme R-kioski Oy:n talousosastolle Vantaalle vakituiseen työsuhteeseen reskontranhoitajaa

Odotamme sinulta
halua työskennellä tiiviinä osana reskontratiimiä ja yhteistyössä ulkoisten ja sisäisten sidosryhmien kanssa. Tehtäviisi kuuluu laskukäsittely, maksatukset sekä erilaiset tarkastus- ja täsmäytystehtävät sekä lisäksi taloushallinnon muita tehtäviä.

Menestyt roolissasi, kun

  • innostunut ja tuloksiin pyrkivä työyhteisö kokee sinut osaavana ja positiivisena tiimipelaajana
  • olet valmis panostamaan uuden oppimiseen ja kehittymiseen
  • osoitat halukkuutta kehittää toimintoja
  • soveltuva kaupallinen koulutus (opistotaso, AMK yms.)
  • vähintään muutama vuosi käytännön kokemusta reskontratyöskentelystä, esimerkiksi osto- tai myyntireskontra, laskutus
  • yhteistyökykyisyys, reipas työskentelyote, joustavuus ja tarkkuus
  • oma-aloitteisuus
  • sujuvat Excel-taidot ja yleinen ketteryys IT-järjestelmien kanssa
  • Microsoft AX Dynamics järjestelmäosaaminen katsotaan eduksi

Tarjoamme sinulle

  • mielenkiintoisen työn asiantuntijaorganisaatiossa
  • alan mukavimman työyhteisön

Tulet työskentelemään osaavassa ja hyvähenkisessä 10 hengen tiimissä. Suorana esimiehenäsi toimii kirjanpitopäällikkö. Pääasiallisina työkaluina ovat Microsoft AX Dynamics ja Excel, jota hyödynnetään monipuolisesti.

Hakuohjeet

Lähetä CV ja hakemuksesi palkkatoiveineen 17.5.2021 mennessä oheisesta linkistä ja perustele hakemuksessasi, miksi koet olevasi sopiva hakija tähän tehtävään. Työ alkaa sopimuksen mukaan ja haastattelut aloitetaan jo hakuaikana.

Lisätietoa tehtävästä antaa kirjanpitopäällikkö Kirsi Salosaari numerosta 0400 701585 perjantaina 7.5. klo 13-15 ja keskiviikkona 12.5. klo 13-15

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot