(Poistunut julkaisusta)

Reskontranhoitaja
3Step IT Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 19.12.2019

RESKONTRANHOITAJA

 

Oletko 3 steppiä edellä muita? Miltä kuulostaa paikka alan johtavassa yrityksessä, ammattimaisessa työyhteisössä osana menestyjätiimiä?

Kestävä kehitys ja kiertotalous ovat liiketoimintamme keskiössä: elinkaaren hallintapalveluidemme avulla varmistamme, että IT-laitteista saadaan maksimaalinen hyöty niiden elinkaaren aikana. 

Menestys ei tule hampaat irvessä ja työpaikalla saa olla hauskaa. Siksi pidämme hierarkian matalana ja annamme kaikille mahdollisuudet itsenäiseen sekä joustavaan työskentelyyn. Kannustamme ja tuemme silti toisiamme, sillä haasteet ratkotaan yhteisvoimin. 

Etsimme jatkuvasti intohimoisia ihmisiä joukkoomme, sillä kasvujohteinen liiketoimintamme avaa mielenkiintoisia uusia tilaisuuksia. Olisi mukava tutustua myös sinuun ja katsoa millaisia kehitysmahdollisuuksia meillä olisi tarjota juuri sinulle!

Etsimme 3 Step IT:n Suomen liiketoimintayksikön palvelukseen kehittämishaluista reskontranhoitajaa. Tehtävä on kokoaikainen, määräaikainen perhevapaan sijaisuus, alkaen mahdollisuuksien mukaan tammikuussa 2020 ja kestäen arviolta 13.2.2021 asti. Tiiviissä ja tehokkaassa taloushallinnon tiimissämme hoidat Suomen liiketoimintamme reskontriin liittyviä tehtäviä, ja olet mukana viemässä jatkuvasti kehittyvää yritystämme eteenpäin. Reskontranhoitajana tehtäviisi kuuluu myynti- ja ostoreskontran hoitoa, esimerkiksi laskutusta, ostolaskujen käsittelyä, perintää sekä muita taloushallinnon tehtäviä. Pääasiallisia työvälineitäsi ovat käytössämme oleva oma toiminnanohjausjärjestelmämme sekä NAV.

 

Etsimme tiimiimme henkilöä jolla tulisi oikean asenteen lisäksi olla:

  • Koulutusta: Tehtävään soveltuva taloushallinnon koulutus
  • Kokemusta: Vastaavista taloushallinnon tehtävistä toimimisesta
  • Yhteistyökykyä ja positiivista asennetta: Pystyt rakentamaan positiivista ilmapiiriä ja yhteistyötä, niin oman tiimin sisällä, kuin sisäisten sidosryhmien kanssa.
  • Itseohjautuvuutta: Sinulla on itsenäinen työskentelyote, olet oma-aloitteinen ja osaat keskittyä olennaiseen sekä organisoida työsi tehokkaasti aikataulupaineista huolimatta. Olet innokas oppimaan uutta ja kehittämään jatkuvasti niin itseäsi kuin työtehtäviä.
  • Järjestelmällisyyttä: Pidät numeroista ja hommat pysyvät sinulla hallussa aikataulupaineista huolimatta. Työskentelyotteesi on järjestelmällinen ja tarkka.
  • Joukkuepelaajan henkeä: Tiimityö sujuu sinulta mutkattomasti ja tulet toimeen erilaisten ihmisten kanssa. Olet valmis panostamaan paitsi oman, myös tiimisi menestyksen eteen.
  • Tietoteknistä osaamista: Kokemusta taloushallinnon järjestelmien käytöstä ja kykyä omaksua helposti uusien ohjelmien käyttö.
  • Hyvä kielitaito: Erinomaista suomen kielen taitoa, ja kansainvälisessä yrityksessämme tarvitset lisäksi sujuvaa englannin kielen taitoa.

 

Jotta voisit onnistua ja menestyä työssäsi, tarjoamme sinulle:

  • Mielenkiintoisen tehtävän kehittyvässä, kansainvälisessä ja menestyvässä kasvuyrityksessä: Rakennamme kestävämpää tulevaisuutta IT-laitteiden elinkaarta optimoiden ja käyttöikää pidentäen.
  • Mahdollisuuden kehittyä: Tuemme sinua työssäsi uusien asioiden oppimisessa ja ammatillisessa kehittymisessä.
  • Joustavat työskentelymahdollisuudet: Luotamme työntekijöihimme ja tarjoamme sinulle mahdollisuuden joustavaan sekä itsenäiseen työskentelyyn.
  • Hyvät edut: Sairaskuluvakuutuksen ja hammashuollon, vapaasti valittavat työvälineet sekä työsuhdematkasetelit.
  • Positiivisen ja kannustavan ilmapiirin: Olemme energinen ja aktiivinen porukka joka tekee yhdessä töitä, oppii uutta, harrastaa ja liikkuu sekä nauttii yhteisistä saavutuksista.

Käy kurkkaamassa menoamme TÄÄLTÄ

Innostuitko? Kerro meille olemassaolostasi ja lähetä hakemuksesi sekä CV:si palkkatoiveineen mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 26.1.2020. Lisätietoja tehtävästä voit kysyä 30.12.2019 klo 15-16 ja 3.1.2020 klo 9-10 Johanna Heinoselta (Accounting Manager) puh. 050 3479330

Tehtävään valitusta henkilöstä tehdään perusmuotoinen turvallisuusselvitys.

3 Step IT on suomalainen, kansainvälisesti yli 20 vuotta toiminut IT-laitteiden elinkaaren hallintaan erikoistunut edelläkävijäyritys. Kokonaispalvelumme avulla asiakkaat voivat hallita it-laitteiden rahoitusta, käyttöä ja uusimista kustannustehokkaasti, läpinäkyvästi ja ympäristöystävällisesti. Olemme voimakkaasti kasvava ja kansainvälistyvä konserni, jonka liikevaihto vuonna 2018 oli 676 miljoonaa euroa. Meillä on tytäryhtiöitä 10 maassa ja palveluksessamme on noin 400 työntekijää. Viihtyisä ja moderni toimistomme sijaitsee Ruoholahdessa. Lisätietoja meistä www.3stepit.com