(Poistunut julkaisusta)

Reskontranhoitaja
Intrum Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 30.4.2019

Haemme kolmea uutta reskontranhoitajaa Lasku- ja reskontrapalveluumme Jyväskylään. Työsuhteet ovat määräaikaisia 31.3.2020 saakka.

Lasku- ja reskontrapalvelussa reskontranhoitajan työtehtäviin kuuluu asiakkaidemme myyntireskontran kokonaisvaltainen hoito. Työpäiväsi koostuvat päivittäisestä suoritusten kirjaustyöstä, raportoinnista sekä niin asiakkaidemme kuin heidän loppuasiakkaidensa asiakaspalvelusta. Tehtävässä olet mukana myös omien asiakkuuksiesi kehittämisessä ja yhteistyössä.

Tehtävä edellyttää

  • kokemusta reskontranhoidosta ja/tai muutoin taloushallinnosta, sekä asiakaspalvelutyöstä. Yksi uusista reskontranhoitajistamme tulee keskittymään energia-alan asiakkuuksiin, joten arvostamme myös aiempaa kokemusta energia-alalta.
  • vastuuntuntoista ja itseohjautuvaa otetta työtehtäviin
  • hyviä vuorovaikutustaitoja sekä kykyä toimia asiakasrajapinnassa
  • hyviä teknisiä taitoja sekä kokemusta numeroiden kanssa työskentelemisestä
  • positiivista asennetta ja tiimihenkeä
  • englannin kielen taitoa. Ruotsin kielen osaaminen katsotaan eduksi.


Meillä työskentelet rennossa, ammattimaisessa ja dynaamisessa porukassa hyvien työsuhde-etujen siivittämänä. Olet päivittäin yhteydessä asiakkaisiin ja yhteistyötahoihin, joten ainutlaatuinen asiakaskohtaaminen tarkoittaa sinulle itsestään selvästi eettistä, kunnioittavaa ja vastuullista tapaa toimia. Tarjoamme myös hyviä mahdollisuuksia kehittää omaa ammattitaitoasi haastavien tehtävien sekä yrityksen mahdollistaman koulutuksen muodossa. Myös työmatkustukseen on ajoittainen mahdollisuus. Viihtyisät ja modernit toimitilamme sijaitsevat Kauppakeskus Sepän yhteydessä. Käytäntömme mukaisesti tehtävään valittavilta henkilöiltä tarkistetaan luottotiedot.

Käymme hakemuksia läpi koko hakuajan ja tehtävät täytetään heti sopivien hakijoiden löydyttyä. Jätäthän siis hakemuksesi palkkatoiveineen mahdollisimman pian, mutta viimeistään 19.5.2019 mennessä.