(Poistunut julkaisusta)

Reskontranhoitaja
WorkPower Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 2.3.2018

Etsimme asiakkaallemme Keravalle Reskontranhoitajaa määräaikaiseen, osa-aikaiseen työsuhteeseen.

Tehtäviisi kuuluvat ostolaskujen kirjaukset ja maksatukset sekä myyntilaskujen teko ja lähetys. Monipuolisiin tehtäviisi sisältyy osaksi myös kirjanpidollisia tehtäviä sekä laskutusta, joten toivomme sinun omaavan kokemusta myös näistä. Kielitaito vaatimuksena suomen, englannin ja ruotsin kielen taito.

Sinulla on tehtävään soveltuva koulutus (esim. tradenomi tai merkonomi) ja kokemusta vastaavista tehtävistä. Olet tarkka ja kykenet itsenäisesti suoriutumaan vaadituista tehtävistä. Olet hyvä priorisoimaan ja olet tehokas ajankäyttäjä. Kokemus monipuolisista taloushallinnon tehtävistä katsotaan eduksi (esim. kokemus kirjanpidosta).

Työ alkaa sopivan henkilön löydyttyä ja toivomme, että pystyt työskentelemään ainakin kesän 2018 loppuun saakka ja voit tehdä töitä 2-5 päivänä viikossa.

Lähetä hakemuksesi CV:n ja palkkatoiveen kera järjestelmämme kautta viimeistään 15.4 mennessä.

Lisätietoja tehtävästä antaa WorkPower 360° tiimin Henkilöstökoordinaattori Jenni Kempas, jenni.kempas@workpower.fi, 040 630 8101