(Poistunut julkaisusta)

Reskontranhoitaja - Helsinki
Eilakaisla

Alkuperäinen julkaisupäivä 26.10.2020

Etsimme yhdessä asiakasyrityksemme kanssa reskontranhoitajaa vuoden kestävään, määräaikaiseen työsuhteeseen. Tehtävä alkaa sopimuksen mukaan marraskuun aikana, sopivan henkilön löydyttyä. Työpaikka sijaitsee hyvin kulkuyhteyksien varrella Helsingin Katajanokalla.

Tehtävän kuvaus

Tehtävässä tulet toimimaan reskontranhoitajana osana seitsemän henkistä taloushallinnon tiimiä. Pääasiallisia työtehtäviäsi ovat osto- ja myyntireskontran hallinnointi sekä muita vaihtelevia taloushallinnon työtehtäviä. Lisäksi pääset osallistumaan erilaisiin järjestelmä- ja kehitysprojekteihin. Päivittäisessä työssäsi käytät OpusCapita- ja Sonet taloushallinnon järjestelmiä, sekä M2-matkalaskujärjestelmää. 

Toivomme sinulta

• tehtävään soveltuvaa koulutusta
• kokemusta reskontran hallinnoinnista • hyvää englanninkielen osaamista • hyviä yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja • kiinnostusta ja valmiutta kehittää taloushallinnon prosesseja

Tarjoamme

Tarjoamme sinulle pääsyn mielenkiintoiseen työympäristöön osaksi seitsemän henkistä taloushallinnon tiimiä. Saat työhösi laajan perehdytyksen, jonka lisäksi osaava tiimi on sinun tukenasi koko työsuhteesi ajan. Tarjoamme sinulle loistavan mahdollisuuden kasvaa ja kehittyä taloushallinnon parissa. Sinulla on mahdollisuus etätyöskentelyyn.    Lisätietoja tehtävästä ja hakuprosessista antaa Eilakaislan henkilöstökonsultti Arttu Töyry, puh. +358 (0)30 6090 101 / etunimi.sukunimi@eilakaisla.fi 27.10. klo 14-15 ja 29.10. klo 14-15 välisenä aikana. Lähetä hakemuksesi ansioluetteloineen ja palkkatoivomuksineen 10.11.2020 mennessä osoitteessa kaislanet.eilakaisla.fi