RESKONTRA-ASIANTUNTIJA
Hemsö Yhteiskuntakiinteistöt Oy

Hae työpaikkaa
Alkuperäinen julkaisupäivä 28.6.2021

Toimintamme kasvaessa olemme siirtymässä ulkoistetusta reskontrasta in-house toimintamalliin ja tarvitsemme oman reskontra-asiantuntijan, jonka panosta tarvitaan myös vuokrahallintoon ja muiden taloushallinnon prosessien kehittämiseen.

Hemsön toiminta ja kiinteistökanta kasvaa Suomessa nopeasti ja taloushallinnon tiimiin haetaan nyt reskontratyötä tuntevaa asiantuntijaa vastaamaan ostoreskontrasta sekä kiinteistöjen vuokrahallinnon hoitamisesta näiden siirtyessä in-house toiminnoksi. Tulet toimimaan uuden Palette-ostolaskujärjestelmän pääkäyttäjänä ja ostolaskuprosessista vastaavana asiantuntijana, eli huolehdit organisaation hyväksyntäketjujen ylläpidosta sekä ostolaskujen tiliöinnistä ja kierrätyksestä. Vuokrahallinnon puolella käytössä on Unit4 PM vuokrahallintojärjestelmä, johon saat kattavan perehdytyksen, mikäli se ei ole sinulle ennestään tuttu. Kuukausittaisiin rutiineihin kuuluvat vuokralaskutus, muistutukset ja perintä. Osallistut myös vuokrahallintojärjestelmän ylläpitoon ja huolehdit, että sopimus- ja tilatiedot ovat ajan tasalla. Tarvittaessa hoidat myös maksuliikennettä ja pääset osallistumaan taloushallinnon prosessien kehittämiseen yhteistyössä muiden tiimin jäsenten kanssa. Tukenamme taloushallinnossa on jatkossakin ulkoistettu partneri, joten voimme kehittää prosesseja ja työnkuvaasi siten, että se pysyy monipuolisena ja osaamistasi kehittävänä.

Tehtävää hoitaakseni tarvitset kokemusta reskontratyöstä, erityisesti ostolaskujen puolelta. Jos sinulla lisäksi on osaamista vuokrahallinnosta, se auttaa sinua ottamaan koko tehtävän nopeasti haltuun. Vaihtoehtoisesti voit olla kokenut vuokrahallinnon asiantuntija, joka haluaa laajentaa osaamistaan ostoreskontratyöhön. Emme siis edellytä, että olet kokenut konkari koko työnkuvan osalta – oikea asenne ja halu kehittyä ovat yhtä tärkeitä kriteereitä! Oman kehityshalukkuuden lisäksi toivomme sinulta myös kiinnostusta taloushallintojärjestelmien ja prosessien kehittämiseen, jota teemme yhdessä tiiminä kokemuksia ja tietoa jakaen. Yhteistyö emoyhtiön kanssa edellyttää sitä, että pystyt hoitamaan työasioita suomen lisäksi myös englanniksi. Ruotsin kielen taito tai kiinnostus sen kehittämiseen on yhtiössämme eduksi.

Arvostamme aloitteellista, järjestelmällistä ja ratkaisuhakuista toimintatapaa sekä halukkuutta viedä asioita eteenpäin positiivisella asenteella. Tiimimme on hyvin yhteisöllinen ja toivomme sinunkin nauttivan yhdessä tekemisestä.

Hemsössä saat mahdollisuuden työskennellä pitkäjänteisen ja toimintakentästään innostuneen kiinteistöomistajan palveluksessa, joka kasvaa vahvasti omalla toiminta-alueellaan. Pääset osaksi osaavaa ja innostunutta työyhteisöä ja saat mahdollisuuden olla vaikuttamassa yhteiskunnallisesti merkittävien kiinteistöjen toimintaan. Sinulla on laajat mahdollisuudet kehittää toimintaa ja kasvattaa sitä kautta myös omaa ammatillista osaamistasi. Panostamme myös erilaisiin koulutuksiin pitääksemme henkilöstömme osaamisen ajan tasalla.

Kiinnostuitko?

Jos sinulla on mielessäsi kysymyksiä tehtävästä, lisätietoja antaa Mercuri Urvalissa Sanja Hovilainen puh. 040 754 8107. Loma-aikana (5.7.-8.8.) voit jättää soittopyynnön tekstiviestillä. Kaikki hakemukset ja yhteydenotot käsitellään luottamuksellisesti.

Hakemuksesi voita jättää osoitteessa www.mercuriurval.fi viitenumerolla FI-15775. Liitä mukaan CV:si sekä vapaamuotoinen kuvaus osaamisestasi ja motivaatiostasi palkkatoiveineen. Käsittelemme hakemuksia osittain myös heinäkuussa, mutta hakuaika jatkuu aina 15.8. asti.

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot