(Poistunut julkaisusta)

Rekisteripäällikkö
Helsingin seurakuntayhtymä

Alkuperäinen julkaisupäivä 23.8.2019

Haemme osaavaa ja kokenutta REKISTERIPÄÄLLIKKÖÄ yhtymän hallinto-osastolle

Rekisteripäällikkö johtaa keskusrekisterin toimintaa ja vastaa henkilöstöjohtamisesta.
Rekisteripäällikkö vastaa kirkkolaissa määrätyistä keskusrekisterin johtajan tehtävistä sekä näiden tehtävien kehittämisestä, koordinoinnista, valvonnasta sekä yhteydenpidosta yhtymän seurakuntiin ja muihin yhteisöihin.

Tarjoamme mielenkiintoisen työtehtävän lisäksi työtilat kantakaupungissa Etu-Kalliossa, työterveyspalvelut, tuetun työpaikkalounaan ja mahdollisuuden työsuhdeasuntoon.
Rekisteripäälliköllä tulee olla tehtävään soveltuva ylempi korkeakoulututkinto ja perehtyneisyys viran tehtäviin. Tehtävien hoitaminen edellyttää kirkonkirjojenpidon tuntemusta, hyviä johtamis-, esimies-, neuvottelu- ja yhteistyötaitoja sekä kykyä tehtäväalueen ja erityisesti sähköisen asioinnin kehittämiseen. Eduksi katsotaan julkishallinnon organisaation toiminnan ja kirkon toimintaympäristön tuntemus.
Virkaan valittavan tulee kirkkolain mukaan olla Suomen evankelis-luterilaisen kirkon konfirmoitu jäsen. Kielitaitovaatimuksena on suomen kielen erinomainen sekä ruotsin kielen vähintään tyydyttävä suullinen ja kirjallinen taito. Virkaan valitun tulee ennen viran vastaanottamista esittää hyväksyttävä lääkärintodistus terveydentilastaan.

Hakuprosessissa käytetään soveltuvuusarviointia. Tehtävässä on kuuden kuukauden koeaika. Palkkaus määräytyy KirVESTES:n mukaisesti ja sijoittuu vaativuusryhmään 702, peruspalkka on 5094,41€. Lisäksi voidaan maksaa aikaisempaan työkokemukseen perustuvaa kokemuslisää.

Virkaan hakeminen tapahtuu KirkkoHR-rekrytointijärjestelmän kautta 18.9.2019 klo 16 mennessä.

Lisätietoja tehtävästä antaa hallintojohtaja Juha Tuohimäki puhelimitse (p. 050 3474728) varmimmin perjantaina 30.8. klo 13-15 tai sähköpostitse juha.tuohimaki@evl.fi.