(Poistunut julkaisusta)

Ratkaisukonsultti, jatkuvat palvelut
Efima Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 9.11.2020

Ongelmien oikaisija, asiakkaidemme auttaja – kasvupaikka on sinun!

Etsimme nyt rautaista ratkaisukonsulttia jatkuviin palveluihimme huolehtimaan asiakkaidemme tyytyväisyydestä. Tehtävä on vakituinen ja sijaitsee joko Helsingissä tai Tampereella. Tällä hetkellä teemme tosin töitä pääosin etänä.

Mitä teet

  • Palvelet asiakaitamme projektivaiheen päätyttyä tuki- ja ylläpitopalveluiden palvelukuvauksen mukaisissa tehtävissä.

  • Hoidat asiakkaidemme yhteyshenkilöiltä tulevia palvelutapahtumia, joita ovat mm. häiriötilanteet, palvelutilanteet, jatkokehitysmahdollisuuksien tunnistaminen & muutosten toteuttaminen ja vaativat ongelmanselvitystyöt.

  • Luot alan parhaan asiakaskokemuksen omalla aktiivisella yhteydenpidollasi asiakkaidemme pääkäyttäjiin.

  • Paneudut siihen, mitä asiakas eri tilanteissa tarvitsee ja miten järjestelmiä voidaan kehittää asiakkaan liiketoiminnan tarpeisiin ja työn sujuvuuden parantamiseksi.

Mitä tuot meille

  • Kokemusta – Sinulla on muutaman vuoden kokemus asiantuntijatyöstä ja työskentelystä asiakasrajapinnassa. Erityisesti arvostamme aikaisempaa Dynamics AX/D365 ja/tai Unit4 ERP -kokemusta. Olet alasi rautainen ammattilainen ja haluat loistaa osaamisellasi uudessa ympäristössä.

  • Asennetta – Olet valmis tarttumaan monipuolisiin tehtäviin asiakastoimeksiannoissa ja kehitysprojekteissa. Omaksut nopeasti uusia asioita ja haluat oppia lisää. Olet kiinnostunut kehittämään itseäsi ja menestymään työssäsi. Sinulle tyytyväinen asiakas on intohimo ja määränpää.

Mitä me tarjoamme sinulle

  • Vakituisen työsuhteen ja hyvät edut – Työsuhteesi on vakituinen, ja toimipisteesi sijaitsee joko toimistollamme Helsingin ydinkeskustassa tai Tampereen Tullintorilla. Olemme valehtelematta kaupunkien parhailla paikoilla, joten pääset nauttimaan mm. lähialueen lukuisista lounasravintoloista ja erinomaisista liikenneyhteyksistä. Lisäksi tarjoamme henkilöstöllemme kattavat edut ja vakuutukset.

  • Maailmanluokan tuotteet ja palvelut – Valikoimamme on laadukas kokonaisuus IT-maailman huipputuotteita ja loistavaa asiakaspalvelua ja palvelukonsepteja. Olemme edelläkävijäyritys, jossa tukenasi ovat Suomen parhaimmistoon kuuluvat liiketoiminnan ja pilvipalveluiden kehittämisen ammattilaiset. Pääset mukaan edistämään asiakkaidemme bisnestä viimeisimmillä työkaluilla ja menetelmillä.

  • Parhaat työkaverit – Meiltä löydät joukon mahtavia työkavereita, joiden kanssa aika töissä tai tapahtumissamme työajan ulkopuolella kuluu kuin siivillä. Työntekijämme nostavat ensimmäisinä esiin työilmapiirin ja yrityskulttuurimme asioiksi, jotka erottavat Efiman heidän aiemmista työpaikoistaan.

  • Ainutlaatuisen yrityskulttuurin – Tavoitteenamme on olla alamme kiinnostavin ja paras työpaikka. Siksi teemmekin monet asiat eri tavalla kuin kilpailijamme ja uskomme, että kaiken takana ovat tyytyväiset työntekijät. Yrityksemme arvot elävät aidosti arjessa – niin asiakastyössä kuin sisäisessä yhteistyössäkin. Etenkin ”omana itsenä” ja ”yhdessä eteenpäin” ovat monille efimalaisille arvoistamme lähellä sydäntä.

  • Kasvupaikan – Pääset itsenäisesti, mutta muun organisaation tuella, ottamaan vastuuta mielenkiintoisissa asiakasprojekteissa. Nopeasti muuttuva kasvuyritys tarjoaa sinulle mahdollisuuden kasvaa ja kehittyä urallasi haluamaasi suuntaan.

Mitä seuraavaksi?

Nappaa tästä itsellesi ainutlaatuinen kasvupaikka ja lähetä meille hakemuksesi, CV:si tai ajan tasalla oleva LinkedIn-profiilisi ja palkkatoiveesi viimeistään 30.11.2020.

Rekrytointiprosessi sisältää 2 haastattelua ja case-tehtävän. Prosessin puolivälissä jatkoon päässeitä hakijoita pyydetään tekemään työpersoonallisuuskysely ja muutama päättelytehtävä.

Lisätietoja tehtävästä antaa Practice Lead Altti Salomäki. Altin tavoitat parhaiten sähköpostilla altti.salomaki@efima.com tai puhelimitse numerosta 050-3361407.