(Poistunut julkaisusta)

Ratkaisukeskeinen palvelusihteeri, 2 paikkaa
Vantaan kaupunki

Alkuperäinen julkaisupäivä 10.2.2021

Vantaan kaupunki, Kaupunkikulttuuri, Kirjasto- ja asukaspalvelut
Vantaa-info

Ratatie 11, 01300 Vantaa

Työsuhteen kesto: Vakituinen 01.03.2021 tai sopimuksen mukaan - 


Palvelusihteeri -etsimme kahta ratkaisukeskeistä asiaskaspalvelijaa!

Vantaa-info on Vantaan kaupungin keskitetty monikanavainen asiakaspalvelu- ja neuvontayksikkö. Tarjoamme kaupungin palveluita ja neuvomme yhteistyökumppaneidemme kuten HSL:n ja KELA:n palveluiden käytössä. Asiakkaita palvellaan kasvotusten, puhelimitse ja sähköisten kanavien välityksellä. 

Haemme Vantaa-infoon kahta palvelusihteeriä vakituiseen työsuhteeseen.  Työ on laaja-alaista asiakaspalvelutyötä useassa kanavassa sisältäen kassatyöskentelyä. Työvuorot sijoittuvat Vantaa-infon aukioloaikojen mukaan arkisin klo 7.30-17.10 välille.  

Nautit ihmisläheisestä työstä, osaat sukkuloida osaavasti erilaisten vuorovaikutuskanavien välillä ja sinulla on kokemusta asiakkaiden opastamisesta sähköisten palvelujen käytössä. Edellytämme, että palvelet asiakkaita sujuvasti suomeksi, pystyt palvelemaan asiakkaita myös englanniksi ja ICT-taitosi ovat hyvällä tasolla. Olet tarkka numeroiden kanssa ja toimit vastuullisesti sekä ratkaisukeskeisesti.

Tarjoamme tueksesi asiakaspalvelun ammattilaisista koostuvan työyhteisön ja koko neuvonta- ja asiakaspalveluun erikoistuneen tulosalueen, jossa eri alan asiantuntijoista koostuva henkilöstö kehittää jatkuvasti palveluita yhä asiakaslähtöisemmiksi. Työnantajana Vantaan kaupunki panostaa työntekijöidensä hyvinvointiin, koulutukseen sekä osaamisen ja ammattitaidon kehittämiseen ja ylläpitoon. Haluamme, että viihdyt Vantaalla ja pääset kehittymään maan parhaiden osaajien joukossa.

Lisätietoja meistä!


Vantaan kaupungilla työskentelee yhteensä lähes 11 000 eri alojen ammattilaista. Meistä noin puolet on töissä opetus- ja kasvatustehtävissä, kolmannes hoito- ja hoiva-aloilla sekä loput teknisissä tehtävissä ja hallinnossa. Vantaa on rohkea ja rento työnantaja, joka tarjoaa:

  • Avoimen työilmapiirin
  • Mahdollisuuden kokeilla uusia työ- ja toimintatapoja
  • Vastuullista työtä, jota ohjaavat suunnitelmallisuus ja selkeät tavoitteet.


Kannustamme monenlaisista taustoista tulevia hakemaan. Rekrytoinnissa käytetään anonyymin rekrytoinnin menetelmää. Anonyymissa rekrytoinnissa työhakemuksesta on poistettu kaikki henkilöön viittaava tieto, minkä ansiosta hakija pysyy nimettömänä työhaastatteluun saakka. Ethän tuo hakemuksessasi esiin henkilökohtaisia tietoja esimerkiksi perhetilanteesta, terveydentilasta, iästä tai sukupuolesta. Haethan paikkaa vain sähköisesti. 


Työsuhteen tietoja

Kelpoisuusvaatimus:  Tehtävään soveltuva ammatillinen tutkinto

Luemme eduksi: Arvostamme ruotsin kielen taitoa ja halua auttaa asiakkaitamme sähköisten palvelujen pariin. Oma-aloitteinen työote, kehittämismyönteisyys, kokemus asiakaspalvelusta eri kanavissa sekä kassatyöstä luetaan myös eduiksi.

Palvelussuhteen ehdot määräytyvät Kunnallisen yleisen virka- ja työehtosopimuksen (KVTES) mukaisesti

Palkkaus: 2190,27 euroa/kk, lisäksi mahdollinen aikaisempaan työkokemukseen perustuva lisä.

Edellytettävät luvat: Ennen valintaa on esitettävä hyväksyttävä työterveyshuollon todistus terveydentilasta

Työpaikkojen lukumäärä: 2

Koeaika: Tehtävässä noudatetaan 6 kuukauden koeaikaa

Kokoaika-/osa-aikatyö: Kokoaikainen

Palvelusuhteen muoto: Työsuhde

Työaika: 38 h 15 min/viikko 


Yhteystiedot:

Palveluesimies

Lehtonen Jarna

Tehtävään liittyvät kyselyt voit toimittaa osoitteeseen
rekrytointi@vantaa.fi josta ne ohjataan rekrytoivalle esimiehelle.  


Vantaa on vastuullinen työnantaja. Tuemme työntekijöidemme hyvinvointia ja osaamista sekä työyhteisöjen hyvää ilmapiiriä. Kehitämme jatkuvasti esimiestyötämme.

Lähetä hakemuksesi rekrytointijärjestelmämme kautta. Vantaan hakujen hakuaika päättyy klo 16:00.

Rekrytointiprosessissa saatetaan käyttää videohaastattelua.