(Poistunut julkaisusta)

Ramudden Oy
StaffPoint

Alkuperäinen julkaisupäivä 18.10.2019
Haemme asiakkaallemme Ramudden Oy:lle talous- ja HR-koordinaattoria hallinnon back-office tehtäviin. Työpaikka sijaitsee vuoden loppuun saakka Espoossa ja vuoden 2020 alusta Ilmalassa. Työsuhde on osa-aikainen (3pv /vko) ja työaika on pääsääntöisesti virka-aikaa. Työsopimus tehdään valitun henkilön ja StaffPoint Oy:n välille. Määräaikaisuuden jälkeen työllistyminen Ramudden Oy:n palvelukseen on mahdollinen tilanteen mukaan.

Pääasialliset työtehtävät:
• Ostoreskontra (ostolaskujen käsittely, tiliöinti)
• Myyntireskontra (InExchange pääkäyttäjä)
• Perintäkirjeiden lähetys
• Työajanseuranta, palkka-aineiston käsittely ja toimitus ulkoiseen palkanlaskentaan
• HR:n tukitehtäviä


Edellytämme sinulta

Kokemusta vastaavanlaisista tehtävistä sekä soveltuvaa koulutusta.
Erinomaisia tietotekniikkataitoja sekä huolellisuutta ja tarkkuutta. Käytämme mm. MS office -ohjelmia ja Kellokortti-työajanseurantajärjestelmää.
Paineensietokykyä ja hyviä yhteistyötaitoja sekä joustavuutta työtilanteen mukaan.
Sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa. Ruotsin kielen taito katsotaan eduksi.


Kiinnostuitko?

Kiinnostuitko? Rekisteröidy hakijaksi www.staffpoint.fi ja täytä hakemus huolellisesti sekä liitä hakemukseesi CV:si. Meille on erittäin tärkeää tietää mitä olet tehnyt aikaisemmin, mitä osaat ja mitä haluat tehdä tulevaisuudessa.


Lisätietoja

Nea Salonsaari
Rekrytointikonsultti, Toimisto
StaffPoint Oy || Ruoholahdenkatu 14 || 00180 HELSINKI
045 7881 6625 || vaihde 030 0472 000
nea.salonsaari@staffpoint.fi || www.staffpoint.fi