(Poistunut julkaisusta)

Ramp Service Coordinator
Swissport Finland Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 14.2.2020

Haemme Ramp Service Coordinatoreita Swissport Finlandin lentokonekuormauksen työnjohtotehtäviin. Työsuhde on vakituinen kokoaikainen ja työ alkaa keväällä 2020. 

TEHTÄVÄ:

Ramp Service Coordinatorin tehtävässä vastaat lentokonekuormauksen päivittäisestä operatiivisesta sujuvuudesta ja huolehdit päivittäisten työtehtävien jakamisesta.

Service Coordinator varmistaa, että lentokonekuormauksen resurssit vastaavat tarpeita ja vastaa lyhyen aikavälin vuorosuunnittelusta yrityksen ja työehtosopimuksen mukaisesti. Service Coordinatorin työnkuvaan kuuluu myös aktiivinen viestintä sisäisten ja ulkoisten sidosryhmien kanssa sekä raportointi.

Työssäsi onnistumiseen tarvitset erityisesti kommunikointitaitoja ja organisointikykyä. Työn luonne vaatii sinulta lisäksi johdonmukaisuutta ja priorisointikykyä. Ymmärrät, että menestyminen vaatii hyvää yhteistyötä oman työyhteisön, asiakkaiden sekä muiden sidosryhmien kanssa.

Pystyt työskentelemään oma-aloitteisesti ja haluat ottaa vastuuta. 

Ramp Service Coordinator raportoi Ramp Supervisorille. Yhdessä Supervisorin sekä Ramp DM:n kanssa Service Coordinator vastaa työntekijöiden tuottavuudesta, tehokkuudesta ja hyvinvoinnista.

HAKIJALTA EDELLYTÄMME:

  • Vähintään kahden vuoden kokemusta logistiikan työnjohtotehtävistä
  • Vahvaa suullista ja kirjallista suomen- ja englanninkielen taitoa
  • Kokemusta työaikalain, työsopimusten ja säännösten parissa työskentelystä
  • Halua tehdä vuorotyötä
  • Kykyä työskennellä ja tehdä päätöksiä paineen ja stressin alla
  • Hyviä yhteistyö- ja kommunikointitaitoja
  • Hyviä tietoteknisiä valmiuksia

Aikaisempi kokemus lentoliikenteen parissa vastaavissa tehtävissä työskentelystä sekä matkustus- ja matkatavaraprosessien tuntemus katsotaan eduksi.

SWISSPORT TARJOAA SINULLE:

  • Mielenkiintoisen ja monipuolisen työn sekä mahdollisuuden kehittyä ilmailualan ammattilaiseksi kasvavassa yrityksessä
  • Kilpailukykyisen palkan
  • Joustavan työvuorosuunnittelun
  • Työsuhde-etuja, esimerkiksi mahdollisuuksia oman hyvinvoinnin ylläpitämiseen
  • Tiiviin ja huumorintajuisen työyhteisön

 

ETSITKÖ UUSIA HAASTEITA?

Mikäli kiinnostuit, jätä hakemuksesi ja CV:si viimeistään torstaina 27.2.2020.

Lisätietoja tehtävästä Janne Hintsaselta, tel. 050-317 0009, janne.hintsanen@swissport.com.