Quality & Sustainability Specialist
Tietoa tehtävästä
Oletko laadunhallinnan ja kestävän kehityksen osaaja, joka haluaisi tarttua monipuoliseen ja merkitykselliseen rooliin? Tule tekemään maailmasta kirkkaampi kanssamme!
Quality & Sustainability Specialist
Yrityksemme on hyödyntänyt jo toistakymmentä vuotta ISO 9001 laatujärjestelmää ja useamman vuoden myös ISO 14001 ympäristöjärjestelmää. Vuonna 2022 otimme käyttöömme ISO 45001 työterveys- ja työturvallisuusjohtamisen järjestelmän. Olemme kaikkien järjestelmien osalta Intertekin auditoima ja sertifioitu yritys. Kestävä kehitys ja vastuullisuus ovat myös toimintamme ytimessä. Olemme läpi organisaation, johdosta työntekijöihin, sitoutuneet huomioimaan kokonaisvaltaisesti nämä asiat päivittäisessä toiminnassamme. Johdamme ja ylläpidämme kokonaisuutta Sharepoint-, Teams- ja tulevaisuudessa myös M-Files-järjestelmäympäristöissä. Lue lisää kestävästä kehityksestämme.
Millainen toimenkuva ja rooli sinulle on tarjolla? Kestävä kehitys, vastuullisuus ja QEHS-kokonaisuuden kehittäminen ja päätöksenteko ovat johtoryhmämme vastuulla. Etsimme sinusta erityisesti operatiivista toimeenpanevaa ja ylläpidosta huolehtivaa osaajaa laadunhallinnan, vastuullisuuden ja kestävään kehitykseen alueille. Tehtäväsi sijoittuu tuotanto-organisaatioomme ja esihenkilönäsi toimii tuotantopäällikkömme Tomi. Työskentelet aktiivisessa yhteistyössä sisäisten ja ulkoisten sidosryhmiemme kanssa. Kestävään kehitykseen ja vastuullisuuteen liittyen osallistut myös konsernimme kansainvälisiin työryhmiin. Osaamisesi ja kokemuksesi karttuessa sinulla on tulevaisuudessa mahdollisuus ottaa kokonaisvaltaisempaa vastuuta toimialueellasi.
Millaisten tehtävien parissa tulisit työskentelemään? Olennainen osa työtäsi on laatuasioihin, kestävään kehitykseen ja vastuullisuuteen liittyvien päätösten käytännön toimeenpanon käynnistäminen ja edistymisen varmistaminen. Huolehdit, että päätetyt toimenpiteet suunnitellaan ja toimeenpannaan sovitussa aikataulussa sekä varmistetaan niiden toteutuminen. Varmistat myös asianmukaisen dokumentoinnin, ohjeistukset ja viestinnän läpi organisaation. Seuraat aktiivisesti käyttämiämme standardeja ja ylläpidät järjestelmäympäristöämme niiden mukaisesti. Vastuullasi on myös sisäiset ja ulkoiset auditoinnit, sekä tarkastukset ja erilaisten poikkeamien selvitys. Tuet ja autat hankintaa, myyntiä, tuotekehitystä, tuotantoa ja johtoa monipuolisesti vastuualueellasi antamalla heille asiantuntijatukea ja kehitysehdotuksia sekä tekemällä käytännön toimenpiteitä. Pääset lisäksi osallistumaan myös työterveyden ja -turvallisuuden edistämiseen tuotantopäällikkömme ja HR-asiantuntijamme tukena.
Tehtävässä menestyäksesi sinulla tulee olla tehtävään soveltuva koulutustausta ja kokemusta laadunhallintaan liittyvien toimenpiteiden käytäntöön jalkauttamisesta, dokumentaatiosta ja järjestelmäkokonaisuuden ylläpidosta. ISO – standardien sisällöt ovat sinulle pääpiirteittäin tuttuja ja olet tottunut työskentelemään niiden parissa. Arvostamme osaamistasi myös kestävän kehityksen ja vastuullisuusasioiden parissa. Luemme eduksesi kokemuksen teolliselta toimialueelta. Osaat myös hyödyntää tietojärjestelmien tarjoamat mahdollisuudet työssäsi. Kansainvälinen toimintaympäristömme edellyttää sinulta englannin kielen taitoa.
Henkilönä olet itseohjautuva ja toimivat yhteistyösuhteet sidosryhmiisi rakentava tiimipeluri. Tartut reippaasti haasteisiin ja lähdet aktiivisesti edistämään asioita ne myös loppuun asti saattaen. Organisointikyky ja suunnitelmallisuus ovat osa DNA:tasi.
Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen tehtäväkokonaisuuden arvostettujen tuotteiden ja osaavien ihmisten parissa. Meillä on myös hyvät työsuhde-edut, katso listaus ilmoituksen alaosasta. Tartu tähän mahdollisuuteen ja esittele rohkeasti itsesi! Täytämme paikan soveltuvan henkilön löydyttyä, joten lähetäthän hakemuksesi mahdollisimman pian.
Työsuhde-etujamme:
Etätyömahdollisuus työnkuvasta riippuen. Sinun ei tarvitse asua Hämeenlinnassa tai Akaassa. Ei toki Ivalossakaan.
Liukuva työaika ja muut työajan joustot. Tuemme työn ja muun elämän yhteensovittamista elämäntilanteesi mukaan.
Osaamisen kehittäminen. Erilaisuus on rikkautemme. Pääset kehittämään itseäsi ja meitä. Kuuntelemme ideoitasi.
Työterveyspalvelut. Tarjoamme kattavan ja joustavan työterveyshuollon, joka sisältää lakisääteisen palvelun lisäksi työterveyden sairaanhoitopalveluita. Työterveyskumppanimme on yksityinen palveluntarjoaja, jonka palvelut ovat käytettävissä laajasti eri paikkakunnilla.
Lounasetu. Henkilöstöravintolassamme pääset työnantajan tukemana valmiiseen lounaspöytään.
Tapahtumia. Iloista yhdessäoloa, saunomista, hyvää ruokaa, liikuntaa. Meillä on myös oma henkilöstökerho. Minkälaisia tapahtumia sinä haluaisit?
Liikunta-, hieronta- ja kulttuuriedut. Hyvinvoiva työntekijä on meille tärkeä. Olitpa kuntoilija, hevari tai korkeakulttuurin harrastaja, tuemme hyvinvointiasi niin kuntosalilla, sambassa, joogassa, rock-konsertissa kuin oopperassakin.
Ja paljon muuta. Palkitsemme meillä pitkään viihtyneet työntekijät yrityksen palvelusvuosipalkkiolla sekä tarjoamme silmälasietua, merkkipäivämuistamisia, yhteistyökumppaneiden etuja jne.
Tiedustelut ja hakuohjeet:
Lisätietoja tehtävästä antaa rekrytointikumppanimme Mentekin konsultti Jani Kallio numerossa 050 529 2715 tai jani.kallio@mentek.fi
Hae paikkaa ilmoituksessamme olevan linkin/painikkeen kautta. Ilmoitathan hakemuksesi yhteydessä myös alustavan palkkatoiveesi. Tervetuloa mukaan rekrytointiprosessiin!
Mentek Advisors on rekrytointi-, suorahaku- ja valmennuspalveluita tarjoava asiantuntijayritys, joka yhdistää osaajat ja yritykset sekä verkostot vaikuttavalla tavalla. Tarjoamme palveluitamme modernin teknologian tukemana kaikkialla Suomessa. Mentek tulee sanoista menestyksen tekijä. Yritysten ja yhteisöjen menestyksen takana on aina menestyksen tekijä, ihminen. Kun menestyksen tekijät rekrytoidaan heille soveltuviin ja merkityksellisiin työtehtäviin, toisiaan täydentäviin työyhteisöihin ja kannustavan johtamiseen piiriin, syntyy menestystarinoita. Mentekillä missiomme on mahdollistaa menestys auttamalla menestyksen tekijöitä ja yrityksiä löytämään toisensa sekä yhdistämään heidän päämääränsä yhteiseksi tulevaisuudeksi. Olemme tukena myös muutostilanteissa, kun yksilö tai yritys kohtaa haasteita. www.mentek.fi
Tietoa työnantajasta
I-Valo on johtava valaisinalan yritys, joka on suunnitellut ja valmistanut valaisimia jo vuodesta 1971 lähtien. I-Valo tarjoaa valaistusratkaisuja haastaviin teollisuuden olosuhteisiin sekä julkisiin tiloihin yli 50 vuoden kokemuksella. Energiatehokkuus, asiakaslähtöisyys ja suorituskyky ovat asioita, joista valaistustuotteissamme ei tingitä. I-Valon moderni tuotantoteknologia mahdollistaa monet eri vaihtoehdot ja yhdistelmät, joilla standardituotteista saadaan räätälöityä tehokkaita ja toimivia kokonaisuuksia kilpailukykyisin hinnoin. I-Valo kuuluu kansainväliseen Fagerhult -konserniin, joka toimii aktiivisesti 12 brändillä 30 maassa. Lue meistä lisää: www.i-valo.com
I-Valo passion, I-Valo-intohimo. Sillä nimellä kutsumme valaistusratkaisujen löytämistä asiakkaillemme vaikeimpiinkin olosuhteisiin. Sitä samaa intohimoa haluamme työntekijöiltämme – jokaisella osastolla. Siksi tarjoamme sinulle noin 40 hengen valoisan työyhteisön, jossa voit kehittää itseäsi ja toteuttaa toiveitasi. Tuotteidemme elinkaari on pitkä, ja haluamme tarjota samanlaisen mahdollisuuden urapolullesi, jotta viihtyisit työssäsi aina. Haluaisitko olla mukana tässä yhtälössä? Kun sinä pääset loistamaan, myös meidän tulevaisuutemme on valoisa.
Tutustu työnantajan yrityssivuun osoitteessa https://tyopaikat.oikotie.fi/yritys/mentek-advisors/3136908-9