Puheratkaisun osaaja tiimiesihenkilöksi
Tietoa tehtävästä
Haemme palveluhenkistä ja aikaansaavaa tiimiesihenkilöä pääkonttorillemme Helsingin Sörnäisiin. Tiimiesihenkilönä vastaat liiketoiminnan tukea tarjoavan tiimin töiden organisoinnista ja päivittäisistä johtamiskäytännöistä osallistuen myös itse tiimin operatiivisiin työtehtäviin.
Johtamasi tiimin tehtäväkenttään kuuluvat sisään tulevien asiakasyhteydenottojen ja tilausten laadukas hoitaminen sekä erilaiset sisäiset palvelut, kuten matkapuhelinliittymien hallinnointi, matkalaskujen asiatarkastaminen sekä käynti- ja henkilökorttien tilausprosessista huolehtiminen. Tiimi hoitaa myös erilaisten ja kooltaan vaihtelevien sisäisten tapahtumien järjestämistä. Tiimi vastaa myös osaltaan erilaisista pääkonttorin käytännön tukitoimista. Tiimin asiakasrajapinta koostuu talomme omista asiantuntijoista sekä ulkoisista asiakkaista. Tiimiesihenkilönä luot määrätietoisella ja innostavalla esihenkilötyöllä sekä sujuvilla yhteistyötaidoillasi edellytykset tiimin onnistumiselle.
Esihenkilötyön ja tiimin operatiiviseen toimintaan osallistumisen lisäksi sinulla on myös omia, vaihtelevia asiantuntija- ja kehittämistehtäviä liiketoiminnan tuen kokonaisuudessa. Tehtävässä pääset mukaan kehityshankkeisiin asiakkaan palvelun sekä sisäisten työkalujen kehittämiseksi. Toimit luontevasti yhteistyössä eri sidosryhmien, kuten mm. liiketoimintapäälliköiden, talouden ja myynnin kanssa rakentavalla ja tekemistä eteenpäin vievällä otteella. Tiiviissä yhteistyössä tiimisi ja liiketoiminnan kanssa huolehdit, että asiakkaamme saavat laadukkaita palveluita.
Odotamme sinulta tehtävään soveltuvaa koulutusta ja työkokemusta monikanavaisesta asiakaspalvelusta. Toivomme aiempaa kokemusta esihenkilön- tai tiiminvetäjän tehtävästä tai kehitysprojektin vetämisestä. Toivomme sinulta ymmärrystä ja osaamista asiakaspalvelun puheratkaisuista sekä monikanavaisesta asiakaspalvelun tuottamisesta. Arvostamme kokemusta asiakaspalveluratkaisujen järjestelmäprojekteista/ järjestelmän vaihtamisesta ja sinulla on näkemystä hahmottaa uusia ratkaisuja ja käytännön kokonaisuutta, joiden avulla asiakaspalvelua ja -kokemusta voidaan kehittää. Arvostamme myös kokemusta tapahtumajärjestämisestä, tai vähintäänkin sinulla on kiinnostusta ja halua tehdä ja perehtyä tapahtumajärjestämisen käytäntöihin.
Sinulla on hyvät tietotekniset valmiudet sekä erinomaiset vuorovaikutustaidot. Viet sinnikkäästi, päämäärätietoisesti sekä pitkäjänteisesti sovitut asiat loppuun asti ja motivoidut myös käytännön tehtävistä. Työskentelet Suomen liiketoiminnan lisäksi ajoittain myös kansainvälisen organisaatiomme kanssa, joten tehtävässä menestyminen edellyttää sujuvaa suullista ja kirjallista suomen ja hyvää englannin kielen taitoa, muu kielitaito on eduksi. Työssäsi tarvitset ajoittain matkustusvalmiutta pääosin Suomessa.
Tarjoamme monipuolisen ja mielenkiintoisen työn, iloisen ja kannustavan työilmapiirin sekä hyvät kehittymismahdollisuudet vakaassa ja kasvavassa yrityksessä. Kiwa Inspecta on Suomen johtava teknisten tarkastusten palveluyritys. Meillä on alan parhaat ihmiset lähellä asiakkaita. Pitkät työuramme kertovat, että kiwainspectalaiset viihtyvät meillä ja osaamisemme sekä työn sisältö kehittyvät jatkuvasti. Työmme on yhteiskunnallisesti merkityksellistä.
Tule mukaan luomaan turvallisempaa, luotettavampaa ja kestävämpää yhteiskuntaa. Täytä hakemuksesi palkkatoiveineen osoitteessa https://www.kiwa.com/fi/fi/kiwassa-tyossa/tyopaikat/ viimeistään 8.6.2023.
Tietoa työnantajasta
Kiwa Inspecta on Pohjoismaiden johtava asiantuntija turvallisuudessa, laadussa ja luotettavuudessa. Testaamme, tarkastamme, sertifioimme sekä tarjoamme konsultoivia asiantuntija- ja koulutuspalveluja noin 700 osaajan voimin Suomessa. Kiwa Inspecta auttaa asiakkaitaan onnistumaan liiketoiminnassaan – joka päivä, kaikkialla yhteiskunnassa. Kiwa Inspecta on osa Kiwa-konsernia, jolla on globaalisti yhteensä yli 10 000 osaajaa. Lue lisää www.kiwa.com/fi
Tutustu työnantajan yrityssivuun osoitteessa https://tyopaikat.oikotie.fi/yritys/inspecta/1787853-0