Me intrumlaiset autamme toisiamme, kehitämme itseämme ja toimintaamme, kohtaamme haasteita rohkeasti sekä pidämme lupauksemme. Meillä pääset tekemään merkityksellistä työtä osana kansainvälistä työyhteisöä.
Olisitko sinä seuraava intrumlainen?
Liiketoimintamme perusajatus on toisten auttaminen. Autamme loppuasiakkaitamme löytämään ratkaisuja talousvaikeuksiin. Autamme asiakkaitamme tehostamaan yrityksiensä rahankiertoa, jotta ne voivat kasvaa, kehittyä ja luoda uusia työpaikkoja. Tämä puolestaan hyödyttää koko yhteiskuntaa ja juuri tästä toiminnassamme onkin lopulta kyse. Toimimme terveen talouden suunnannäyttäjänä, ja se tekee työstämme merkityksellistä. Roolista tai tittelistä riippumatta.
Nyt haemme prosessiasiantuntijaa Lasku- ja reskontrapalveluumme.
Lasku- ja reskontrapalvelumme tarjoaa asiakkaillemme mahdollisuuden ulkoistaa laskunvälitys sekä myyntireskontran hoito. Prosessiasiantuntijana vastaat myyntireskontrapalvelumme operatiivisten prosessien kehittämisestä, yhdenmukaistamisesta sekä seurannasta. Lisäksi vastaat myyntireskontran prosessien kouluttamisesta sekä tähän liittyvistä työohjeista. Tehtävässä sinulla on aktiivinen rooli kehitysprosessissamme, jossa toimit sekä prosessiemme asiantuntijana että uusien tai muuttuvien toimintamallien kouluttajana. Kehitystyötä tehdään osittain myös globaalissa ympäristössä, jolloin työkielenäsi on englanti. Prosessiasiantuntijan roolissa vastaat myös uusien työntekijöidemme perehdytyksestä sekä tehtäväalueesi koulutusten koordinoinnista. Tässä roolissa pääset toimimaan laajassa tehtäväkentässä useiden sisäisten sidosryhmien kanssa.
Tehtävässä menestyäksesi tarvitset
- Osaamista myyntireskontran prosesseista, muu taloushallinnon kokemus, ja etenkin kirjanpidon ymmärtämys on etu
- Kykyä hahmottaa prosesseja kokonaisuuksina, myös järjestelmänäkökulmasta
- Proaktiivisuutta ja itsensä johtamisen taitoja
- Innostuneisuutta ja innovointikykyä
- Ratkaisukeskeisyyttä ja järjestelmällisyyttä
- Valmiutta ja mielenkiintoa työskennellä projekteissa eri rooleissa
- Erittäin hyviä viestintätaitoja ja kykyä toimia yhteistyössä eri sidosryhmien kanssa
- Suomen ja englannin kielen taitoa
Intrum tarjoaa sinulle kansainvälisen markkinajohtajan työympäristön ja mahdollisuuden tehdä merkityksellistä työtä sekä kehittää osaamistasi mielenkiintoisella toimialalla. Meillä on kannustava työkulttuuri, jossa työpanostasi arvostetaan ja lupaamme, että pääset työskentelemään motivoituneessa porukassa huippukollegoiden kanssa. Työskentelemme hybridimallilla, jossa voit joustavasti yhdistellä etätyötä ja toimistopäiviä. Modernit ja viihtyisät toimitilamme sijaitsevat Jyväskylässä kauppakeskus Sepän yhteydessä, Helsingin Herttoniemessä ja Tampereen keskustassa. Työpisteesi voi sijaita missä tahansa toimipisteessämme, mutta tehtävän kannalta monet tärkeät sidosryhmät ovat Jyväskylässä, joten edellytämme valmiutta matkustaa tarpeen mukaan Jyväskylän toimistolle säännöllisesti.
Työ alkaa sopimuksen mukaan mahdollisimman pian ja tehtävä on vakituinen. Käytäntömme mukaisesti tehtävään valittavilta henkilöiltä tarkistetaan luottotiedot ja luottotietoselvityksen läpäiseminen on edellytys työsuhteen solmimiselle.
Lisätietoja tehtävästä antaa tuleva esihenkilösi, Process Development Manager Emilia Niskanen, p. 045 221 2801. Tavoitat Emilian parhaiten ma 8.8. klo 15-16, pe 12.8. klo 12-13 ja ke 17.8. klo 14-15.
Hakuaika tehtävään päättyy 21.8.2022.
Jos uskot, että sinä voisit olla etsimämme seuraava intrumlainen, tartu tilaisuuteen ja hae tehtävään mahdollisimman pian!