(Poistunut julkaisusta)

Projektikoordinaattoriharjoittelija
Jollas

Alkuperäinen julkaisupäivä 31.7.2019
Ihmisten kehittäminen liiketoiminnan ytimessä.

Jollas on S-ryhmän oma osaamisen kehittämisen yhtiö, jonka tehtävä on luoda kilpailuetua liiketoiminnalle osaamista kehittämällä ja muutosten läpivientiä tukemalla. Tehtävämme on haastava ja mielenkiintoinen. Teemme töitä tiukasti kaikkien S-ryhmän liiketoiminta-alueiden kanssa, ja autamme heitä ihmisten kehittämisessä ja muutosten läpiviennissä. Harjoittelijana pääset ainutlaatuiselle matkalle S-ryhmän ytimeen, ja tulet näkemään eri liiketoiminta-alueita ja muutoshankkeita ihmisten kasvun näkökulmasta. Voit tutustua meihin tarkemmin: www.jollas.fi

Työtehtävät

Haemme projektikoordinaattoriharjoittelijaa 4 kk:n määräaikaiseen työsuhteeseen auttamaan monipuolisissa koordinointi-, asiakastyö- ja kehitystehtävissä osaamisen kehittämisen ja muutosjohtamisen näkökulmasta. Tehtävä on osa-aikainen 20-30h/vko ja tunnit voidaan sovittaa tilanteesi mukaan sinulle sopiviksi. Dynaamisessa työympäristössämme pääset työstämään erilaisia projekteja laajalla skaalalla ja vaikuttamaan työnkuvaasi osaamisesi ja kiinnostuksesi mukaan. Tarjoamme huikean mahdollisuuden päästä oppimaan S-ryhmän eri toimialoista ja haastamaan itsesi monipuolisen työnkuvan parissa: Yhtenä päivänä saatat huolehtia valmennuksen käytännön järjestelyistä tai luoda projektisuunnitelmaa, toisena avustaa valmennuspäivässä tai jopa hypätä näyttelijän saappaisiin koulutusvideolla, kolmantena taas syventyä asiakastapaamisiin ja asiakastyön kehittämiseen. Meillä saat vastuuta ja pääset nopeasti tositoimiin.

Oletko etsimämme henkilö?

Odotamme sinulta maisterivaiheessa olevia opintoja mielellään johtamisen tai henkilöstöjohtamisen näkökulmasta. Liiketoimintaymmärrys ja pedagoginen osaaminen lasketaan eduksi. Projektikoordinaattorina toimiminen edellyttää oma-aloitteisuutta, huolellisuutta sekä hyvää organisointikykyä. Lisäksi toivomme, että sinulla on innovatiivinen ote työntekoon ja vahva kiinnostus ihmisten kehittämiseen.

Meillä onnistutaan porukalla, eli tiimityö- ja vuorovaikutustaidot ovat välttämättömiä. Työskentelymme pyörii pitkälti MS Officen ohjelmien ympärillä, joten niiden hallinta ja hyvät IT-taidot ovat tarpeen. Toivomme, että sinulla on jo jonkun verran kokemusta assistentin tai koordinaattorin tehtävistä, mutta ennen kaikkea intoa oppia uutta ja kehittää itseäsi. Tehtävä edellyttää sujuvaa suomen kielen taitoa.

Haluamme kuulla sinusta lisää! Jos innostuit, lähetä hakemuksesi meille. Tuleva esimiehesi Juha-Pekka Mäkelä (juha-pekka.makela@sok.fi, puh. 010 76 82956) antaa lisätietoja seuraavina soittoaikoina: 1.8., 13.8. ja 20.8. klo 9-12. Työsuhde alkaa syyskuun alussa. Palkkauksessa noudatamme Suomen Ekonomien palkkasuosituksia.

Rekrytointimme etenee seuraavasti:

1. Vastaanotamme hakemuksia 21.8.2019 saakka.
2. Toteutamme ensimmäisen haastattelukierroksen potentiaalisille hakijoille lyhyillä videohaastattelukysymyksillä.
3. Videohaastatteluiden jälkeen kutsumme tehtävään parhaiten soveltuvat hakijat henkilökohtaiseen haastatteluun Ässäkeskukseen elokuun viimeisellä viikolla.