Projektikoordinaattori laskutustehtäviin Ramirentille
Adecco

Alkuperäinen julkaisupäivä 8.7.2019

Ramirent Finland Oy on Suomen suurin ja kattavin rakennuskonevuokraamo, joka palvelee asiakkaitaan maanlaajuisesti yli 50 vuokraamon verkostollaan ja yli 600 luotettavasta rakennuskonepalvelun ammattilaisesta koostuvan henkilöstön voimin. Olemme myös osa Ramirent-konsernia, joka toimii 9:ssä Euroopan maassa.


Haluamme panostaa ensiluokkaiseen asiakaskokemukseen ja tämä onnistuu vain osaavien ja innostuneiden työntekijöiden avulla. Pitkät asiakassuhteet luovat perustan toiminnallemme – tämä sama pätee myös pitkiin työsuhteisiin. Ramirent on arvostettu ja pidetty työpaikka. Toimimme työnantajana vastuullisesti, teemme töitä turvallisessa työympäristössä ja huolehdimme henkilöstön terveydestä ja hyvinvoinnista. Kehitämme jatkuvasti osaamistamme, tavoitteemme on kehittää niin meitä kuin yritystäkin. www.ramirent.fi

Etsimme asiakkaallemme Ramirent Finland Oy:lle projektikoordinaattoria laskutustehtäviin Helsinkiin. Työ on vakituinen ja kokoaikainen, ja työt alkavat sopivan henkilön löydyttyä mahdollisimman pian.

 

Projektikoordinaattorin tehtävässä vastaat telineprojektien laskutuksen kokonaisvaltaisesta hoitamisesta ja tuet työnjohtoamme heidän päivittäisessä työssään. Hoidat sisäistä ja ulkoista asiakaspalvelua sekä yhteydenpitoa eri sidosryhmien kanssa.

Haemme kehityshakuista henkilöä, joka osallistuu päivittäisten töiden lisäksi laskutusprosessimme- ja järjestelmän kehitykseen ja jolle projektityöskentelyyn osallistuminen on tuttua. Kykenet ja huolehdit muutosten jalkauttamisesta käytännön työhön ja omaat intoa ja valmiuksia kehittää toimintatapoja. Suhtaudut haastaviin tilanteisiin ratkaisukeskeisesti ja rakentavasti.


Olet vastuuntuntoinen tiimipelaaja, jolla on hyvät sosiaaliset taidot, dynaaminen ja energinen asenne sekä napakka oma-aloitteinen työote. Tarvittaessa sinulta löytyy myös joustavuutta. Nämä ovat projektikoordinaattorina menestymisen edellytys kuten myös hyvä paineensietokyky välillä hyvinkin hektisessä työympäristössä.


Edellytämme sinulta hyvää taloushallinnon tuntemusta sekä tehtävään sopivaa taloushallinnon alan koulutusta. Ilahdumme siitä, mikäli sinulla on kokemusta myös rakennusalaan liittyvästä laskutuksesta, seurannasta sekä raportoinnista. Olet nopea omaksumaan uusia tietojärjestelmiä ja sinulla on hyvät Excel-taidot. Eduksesi katsotaan, jos olet päässyt käyttämään aikaisemmin Dynamics 365:ta. Työkieliä ovat suomi ja englanti.

 

Saat tehtävään kattavan perehdytyksen, minkä lisäksi sinulle avautuu tehtävän kautta mahdollisuus ammatilliseen kehittymiseen mukavassa tiimissä. Haethan paikkaa pikaisesti, sillä käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana ja tehtävä voidaan täyttää jo hakuaikana. Liätietoja antaa Adeccolla Oona Sundvik tiistaina 9.7. (oona.sundvik@adecco.fi , 040-634 1797) ja Mona Marttinen tiistaina 16.7. (mona.marttinen@adecco.fi , 040 -191 2805).


Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1282681
  • Työsuhde: Vakituinen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Helsinki