(Poistunut julkaisusta)

Projektiassistentti
Kirkkohallitus

Alkuperäinen julkaisupäivä 1.2.2018

Kirkkohallitus hoitaa Suomen evankelis-luterilaisen kirkon yhteistä hallintoa, taloutta ja toimintaa. Toimipaikkamme sijaitsee Helsingin keskustassa.

Haemme määräaikaista, osa-aikaista

PROJEKTIASSISTENTTIA

seurakuntien Basis-järjestelmän arvoesinerekisterin konversio- ja käyttöönottoprojektiin ajalle 1.4.2018 – 28.2.2019. Tehtävä on osa-aikainen siten, että työaika on 71 % normaalista työajasta (= 26 tuntia/viikko).

Haemme projektiassistenttia, jolla on tietoa ja kokemusta kulttuuriperintöaineistojen luetteloinnista ja hallinnasta sekä tietojärjestelmien käytöstä. Tehtävän menestyksekäs hoitaminen edellyttää hyviä vuorovaikutustaitoja, tarkkuutta ja kokemusta museoiden kokoelmanhallinnasta.

Projektiassistentin pääasiallinen tehtävä on seurakuntien Basis-järjestelmän arvoesinerekisteriin konvertoitujen luettelointitietojen tarkistaminen ja oikeellisuuden varmistaminen sekä tietosisällön täydentäminen ja muokkaaminen järjestelmässä. Lisäksi tehtäviin kuuluu ohjeiden laatimista ja tarvittaessa yhteydenpitoa seurakuntiin.

Tarjoamme projektiassistentille itsenäisen tehtävän, joustavan työajan, nykyaikaisen työympäristön hyvien liikenneyhteyksien päässä sekä osaavan työyhteisön ja yhteistyökumppanit.

Tehtävään valittavalta edellytämme soveltuvaa korkeakoulututkintoa tai AMK-tutkintoa museoaineista tai vastaavaa teoreettista osaamista (myös opintojen loppuvaiheessa olevat huomioidaan) sekä erinomaista suomen kielen ja tyydyttävää ruotsin kielen kirjallista ja suullista taitoa. Arvostamme taidehistorian ja kulttuuriperinnön alan tuntemusta, seurakuntien hallinnon ja talouden tuntemusta, soveltuvuutta tarkkuutta vaativiin tehtäviin sekä vuorovaikutustaitoja.

Työsuhde alkaa 1.4.2018 tai sopimuksen mukaan ja kestää 11 kk. Tehtävän palkkaus määräytyy kirkon yleisen virka- ja työehtosopimuksen vaativuusryhmän 501 (vähimmäispalkka 2 179,63 euroa/kk) mukaan. Lisäksi maksetaan vuosisidonnaista henkilökohtaista palkanosaa, joka perustuu valitun henkilön työkokemukseen (0-15 % vaativuusryhmän palkasta). Tehtävään valitun on esitettävä hyväksyttävä lääkärintodistus terveydentilastaan ennen tehtävän vastaanottamista. Tehtävän alussa noudatetaan 6 kuukauden koeaikaa.

Kirkkohallitukselle osoitetut hakemukset liitteineen pyydämme sähköisen rekrytointipalvelun kautta os. sakasti.fi/tyopaikat viimeistään 28.2.2018 klo 16 mennessä. Hakemuksia ei palauteta. Tiedusteluihin vastaavat kulttuuriperintöasiantuntija Saana Tammisto, puh. 040 6428404, hankkeen projektipäällikkö Inkeri Kranttila, puh. 050 3782274 ja taloussuunnittelupäällikkö Pasi Perander, puh 050 3496902.