Projektiassistentti - Vantaa
Eilakaisla

Hae työpaikkaa
Alkuperäinen julkaisupäivä 22.2.2021
Kontram Oy on yksi Suomen johtavia automaation ja mittaustekniikan tuote- ja ratkaisuntarjoajia. Yritys toimittaa suomalaiselle teollisuudelle ja vientiin luotettavia ja teknologisesti innovatiivisia laitteita ja kokonaisuuksia automaation ja mittaustekniikan eri osa-alueilla. Kontram Oy:n tavoitteena on aina löytää ja toimittaa asiakkailleen ratkaisuja, joilla he voivat parantaa omaa kannattavuuttaan, helpottaa työtään ja edelleen tuottaa mahdollisimman mutkattomasti omien asiakkaittensa arvostamia asioita. Yrityksen pääkonttori sijaitsee Vantaalla ja yrityksen myynti- ja huoltohenkilöstö toimii aktiivisesti myös Tampereelta, Lappeenrannasta, Jyväskylästä ja Oulusta käsin, palvellen asiakkaitaan ympäri Suomea. Kontram Oy on osa kansainvälistä Indutrade-konsernia, joka koostuu useista itsenäisistä teknistä kauppaa harjoittavista yrityksistä.
Etsimme asiakasyrityksellemme Kontram Oy:lle Vantaalle proaktiivista, tarkkaa ja paineensietokykyistä projektiassistenttia. Tässä tehtävässä pääset työskentelemään b-to-b kaupan mielenkiintoisten toimitusprojektien parissa itsenäisesti ja yhteistyössä muun organisaation kanssa. Kyseessä on kokoaikainen työsuhde vuoden 2021 loppuun asti. Tehtävässä on mahdollisuus pysyvämpäänkin rooliin, tilanne arvioidaan määräaikaisuuden aikana.

Tehtävän kuvaus 

Toimenkuvaasi kuuluu asiakkaalle myydyn tuotteen teknisen dokumentaation koordinointi 
Vastaat projektin teknisen dokumentaation kasaamisesta ja sen toimittamisesta asiakkaalle aikataulun mukaisesti
Tehtävässä toimit päivittäin tiiviissä yhteistyössä sekä oman organisaation myynnin, ulkomaisten toimittajien sekä pääsääntöisesti kotimaisten asiakkaiden yhteyshenkilöiden kanssa
Tehtävissäsi käytät mm. Microsoftin Office -ohjelmia, M-Files dokumenttien hallintajärjestelmää, Oscar Pro toiminnanohjausjärjestelmää sekä asiakasyritysten omia järjestelmiä. 

Etsimällämme henkilöllä on

Hyvät vuorovaikutustaidot ja oma-aloitteinen ote työntekoon
Sujuva suomen ja hyvä englannin kielen taito 
Tehtävään soveltuva koulutus (esim. tradenomi)
Tarkkuutta yksityiskohtien kanssa, mutta hallitsee myös laajoja kokonaisuuksia
Asiakaslähtöisyyttä
Halua kehittää prosessin laatua ja kykyä viedä asioita järjestelmällisesti eteenpäin 
Hyviä tietoteknisiä taitoja ja kykyä omaksua nopeasti uusia tietojärjestelmiä
Työkokemus esim. b-to-b myynnin tai projektinhallinnan parissa katsotaan eduksesi

Tarjoamme

Näköalapaikan suurten asiakasyritysten toimintaan
Monipuolisen ja osaajansa mukaan kehittyvän työtehtävän
Joustavan etätyömahdollisuuden
Matalan organisaation, jossa viihdytään
Mukavat ja avuliaat työkaverit
Mahdollisuuden kehittyä tehtävässä projektienhallinnan ammattilaiseksi

Lisätietoja tehtävästä ja hakuprosessista antaa Eilakaislan henkilöstökonsultti Rami Laakso, puh. 030 6090 598/etunimi.sukunimi@eilakaisla.fi 1.3.2021 saakka. 2.3.2021 alkaen hausta vastaa seniorkonsultti Heidi Martiala-Welin 030 6090 524/etunimi.sukunimi@eilakaisla.fi.
 
Lähetä hakemuksesi ansioluetteloineen ja palkkatoivomuksineen mahdollisimman pian, mutta kuitenkin 5.3.2021 mennessä osoitteessa kaislanet.eilakaisla.fi, sillä tehtävä täytetään heti soveltuvan henkilön löydyttyä.

Lisätietoja ja haku Eilakaislan kotisivuilta ”Hae työpaikkaa” –painikkeen kautta.

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot