(Poistunut julkaisusta)

Projektiassistentti, Valtori
StaffPoint

Alkuperäinen julkaisupäivä 5.12.2019
Valtorilla rakennetaan digitaalista Suomea uusien teknologioiden ja työvälineiden avulla, joilla he yhtenäistävät valtionhallinnon perustietotekniikkaa. Heillä pääset työskentelemään osana ICT-alan kovinta osaamisverkostoa laajan asiakaskunnan hyväksi. Valtorilla on vahva yhteiskunnallinen vaikutus, johon jokainen työntekijä pääsee antamaan oman panoksensa. Valtorin asiakkaiden arki sujuvoituu älykkäiden ratkaisujen avulla. Miltä kuulostaisi olla osana organisaatiota, jossa on hyvät mahdollisuudet edetä ja kehittää asiantuntijuutta?

Etsimme nyt PROJEKTIASSISTENTTIA työskentelemään palveluiden käyttöönottoyksikössä Valtorilla.

Projektiassistenttina pääset hoitamaan käyttöönottoon liittyviä projekteja ja projektipäälliköiden avustavia tehtäviä. Tehtäviisi kuuluu esimerkiksi aikataulujen suunnittelua, kokousjärjestelyjä, tehtävien koordinointia ja seurantaa sekä viestintää. Toimenkuvassasi hoidat myös palveluiden käyttöönotot yksikön erilaisissa työryhmissä sekä toimit projektin jäsenenä, hoidat kokousten sihteeritehtäviä ja asiakirjojen hallintaa. Tulet myös käsittelemään projektien talouteen, laatuun ja asiakastyytyväisyyteen liittyvää dataa.
Tehtävä edellyttääkin oma-aloitteisuutta, pitkäjänteisyyttä ja vastuunottoa. Sinulla on myös erinomaiset yhteistyö- ja organisointitaidot ja timanttiset tiimityöskentelytaidot.


Edellytämme sinulta

Tehtävään soveltuvaa koulutustaustaa
Erinomaisia yhteistyö- ja organisointitaitoja
Vahvaa raportointiosaamista
Hyviä IT-taitoja - otat myös uudet järjestelmät haltuusi nopeasti
Hyviä ongelmanratkaisutaitoja
Erinomaista suomen ja englannin kielen taitoa


Tarjoamme sinulle

Kannustavan ja välittävän työyhteisön
Positiivisen ja viihtyisän työympäristön


Arvostamme

Aikaisempaa kokemusta projektityöskentelystä ja asiakasrajapinnassa työskentelystä
Hyviä sosiaalisia taitoja


Kiinnostuitko?

Lisätiedot
Työsuhde: Kokopäiväinen
Työsopimusmalli: Määräaikainen 31.12.2020 asti
Aloitus: Mahdollisimman pian, mielellään viimeistään tammikuun 2020 alussa
Työaika: Liukuva virastotyöaika
Sijainti: Helsinki


Lisätietoja

Linda Joyner
Rekrytointikonsultti, Toimisto, ICT, Call Center
StaffPoint Oy || Ruoholahdenkatu 14 || 00180 HELSINKI
045 788 169 95 || vaihde 030 047 2000
linda.joyner@staffpoint.fi || www.staffpoint.fi