(Poistunut julkaisusta)

Procountor-utbildare
Finago

Alkuperäinen julkaisupäivä 6.3.2018

Vi söker kundorienterade och aktiva

Procountor-utbildare

till Kägeludden i Esbo eller övriga Finland

Du kommer att vara en del av vårt snabbt växande serviceteam, som för närvarande består av sammanlagt cirka 60 personer. Dina huvudsakliga uppgifter är att utbilda och handleda våra kunder samt fungera som stöd vid försäljningen. Utöver dina kollegor i serviceteamet och våra kunder samarbetar du nära med försäljningsavdelningen och träffar potentiella kunder redan under försäljningsprojekten Under implementeringsprojekt ansvarar du för kundernas utbildningar och bidrar på det sättet till att säkerställa kundnöjdheten. I den här rollen får du möjlighet att utnyttja hela din kompetens inom ekonomiförvaltning för att betjäna kunder och stödja dina kollegor.

För att på ett framgångsrikt sätt kunna sköta uppdraget måste du ha utmärkt kommunikationsförmåga, speciellt när det gäller muntlig kommunikation. Ditt arbetssätt ska vara kund- och serviceinriktat samt försäljningsorienterat. Du kan lösa även krävande problem och har en naturlig förmåga att tolka sammanhang. Du arbetar självständigt men är en lagspelare som gillar omväxling och som inte drar sig vid överraskande situationer och vändningar. Du får energi av att arbeta med kunder och du tycker att utbildning och konsult jobb är inspirerande. Du är uppriktigt intresserad av våra kunders (redovisningsbyråer, små och medelstora företag) affärsverksamhet och vill utveckla den  med hjälp av våra programvaror.

Arbetet förutsätter kundbesök, såväl i huvudstadsregionen som på andra orter i Finland.

Hur gör du intryck på oss?

  • Du ska ha gedigen erfarenhet av ekonomiförvaltning, du kan till exempel ha arbetat på en redovisningsbyrå eller ansvarat för ett litet företags ekonomiförvaltning.
  • Tidigare erfarenhet av Procountor- och/eller Tikon-programmen är en stor fördel. Även erfarenhet av andra ekonomiförvaltningsprogram är en merit.

Vad erbjuder vi?

  • Ett flexibelt arbetssätt: du kan arbeta såväl hemma som på kontoret.
  • Du får arbeta i främsta ledet när det gäller användarvänlig, digital ekonomiförvaltning, i ett växande, solitt företag.
  • Ett trevligt team som öppet välkomnar nya medlemmar.

För mer information om anställningen är du välkommen att kontakta vår servicechef Anne Seppälä (tfn 040 712 6524) må 12.3.2018 kl. 8:30-9:30 och fre 16.3.2018 kl. 15:00-16:00.

Intresserad? Vi intervjuar sökande redan under ansökningstiden, så skicka oss ditt cv och en ansökan med löneanspråk så snart som möjligt, senast onsdagen den 21.3.2018. Anställningen är fast och inleds genast när vi hittat en lämplig person

Vårt mål är att vara den populäraste arbetsgivaren i branschen

Bakom vår snabba tillväxt och internationalisering finns motiverade och nöjda medarbetare. Vi har byggt upp en arbetsmiljö som främjar trivseln på arbetet, professionell utveckling och balansen i det egna livet. Vi tar hand om våra medarbetare, och de förmåner som vi erbjuder har planerats för att stödja vår personal både på arbetet och på fritiden. Vi erbjuder bland annat arbetsredskap som stöder ergonomin, olycksfalls- och fritidsförsäkring samt motions- och kulturförmåner. Flera gånger om året ordnar vi mer informella aktiviteter, teamdagar, evenemang för hela personalen och många andra högtidsstunder.