(Poistunut julkaisusta)

Process Specialist, Invoicing
Vattenfall Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 19.9.2019

Haluatko olla mukana luomassa alan parasta asiakaskokemusta Vattenfallin asiakkaille?

Suomen Vattenfallin Customer Service – yksikössä vastaamme kokonaisvaltaisesti Vattenfallin asiakaspalvelun prosesseista koko asiakkuuden elinkaaren osalta. Nyt etsimme sinua, laskutusprosessin asiantuntijaa, loistavaan tiimiimme!

Omana vastuualueenasi tulee olemaan Vattenfallin laskutusprosessin ylläpito, testaus ja kehitys sekä laskutuksen ongelmatilanteiden hallinta ja selvitys.

Tässä roolissa:

Yksi tärkeimmistä tehtävistämme on varmistaa, että Vattenfallin asiakaspalveluprosessi toimii ja kehittyy muuttuvan toimintaympäristön mukana vastaten asiakkaidemme tarpeisiin. Laskutuksen pääkäyttäjänä olet aktiivisesti vaikuttamassa oman prosessisi tulevaisuuteen.

Vastaat laskutusprosessista kokonaisvaltaisesti; pystyt sekä esittelemään kehitysehdotuksesi sisäisille asiakkuuksillemme, palveluntarjoajillemme ja sidosryhmillemme sekä toteuttamaan projektin ja kouluttamaan muutokset. Työpäiväsi koostuvat rutiinitehtävistä sekä uudenlaisten mielenkiintoisten haasteiden ratkaisuista. Toimit laskutuksen asiantuntijana ja tukena organisaatiossamme. Olet osana projektityöryhmää ja johdat projekteja, joissa kehitämme täysin uusia ratkaisuja, tuotteita ja palveluja. Ymmärrät laskutusprosessin niin laajassa mittakaavassa kuin käytännön tasolla ja olet luontaisesti utelias oman alasi kehitykselle ja uusille menetelmille. Työskentelet tiiviisti sekä sisäisten asiakkuuksiemme että ulkoisten palveluntarjoajiemme kanssa. 9 hengen tiimissämme toimimme arvojemme mukaisesti aktiivisesti, avoimesti ja positiivisesti toteuttaessamme ensiluokkaista asiakaspalvelua.

Pääset työskentelemään aidosti kansainvälisessä yhtiössä, jossa jaamme parhaita käytäntöjä ja opimme toisiltamme. Tiimissämme työskentelemme ketterin menetelmin (Agile / Scrum)

Työhön kuuluu myös satunnainen matkustus sekä kotimaassa että Ruotsissa.

Onnistuaksesi tehtävässä:

Olet itseohjautuva, proaktiivinen, analyyttinen ja asiakaslähtöinen. Sinulla on järjestelmällinen työskentelytyyli ja olet ratkaisukeskeinen. Viet aloittamasi tehtävät loppuun saakka ja työskentelet tehokkaasti sekä yksin että ryhmässä. Sinulla on erinomaiset vuorovaikutustaidot. Otat vastuun omasta prosessistasi ja kykenet itsenäiseen päätöksentekoon. Pyrit jatkuvaan kehitykseen ja sinulle muutos on mahdollisuus. Työtäsi ohjaa pyrkimys laatuun, kustannusten optimointiin ja tehokkuuteen.

Etsimme ammattilaista, jolla on vahva tietotaito laskutusprosessista, mielellään kuluttajaliiketoiminnasta. Kokemus energia-alalta ja/tai taloushallinnon muista tehtävistä on eduksesi. Sinulla on vahvat IT – taidot (MS Office) ja puhut sujuvaa suomea sekä englantia.

Vattenfall Customer Service –yksikkö on asiakaspalveluratkaisujen tuottaja, jossa työskentelemme ketterin menetelmin (Agile/Scrum).

Lisätietoja tehtävästä antaa Operation Manager, Reetta Malmros, Vattenfall Oy, numerossa +358 50 541 8511 joko 26.9. klo 15-16 tai 7.10. klo 15-16.

Jos haluat tietää lisää rekrytointiprosessista, voit ottaa yhteyttä viikolla 40 rekrytointikonsultti Sari Heermaniin numerossa +358 40 840 0042.

Aloitamme haastattelut jo hakuajan aikana. Lisääthän hakemukseesi palkkatoiveesi.