(Poistunut julkaisusta)

Process Specialist, Customer Service
Vattenfall Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 12.7.2018

Haluatko olla mukana luomassa laadukasta asiakaskokemusta Vattenfallin asiakkaille ?
Uudessa, Suomeen rakennettavassa asiakaspalvelun hallinnan ja kehityksen Customer Service – yksikössä vastaamme kokonaisvaltaisesti Vattenfallin asiakaspalvelun prosesseista koko asiakkuuden elinkaaren osalta.

Nyt etsimme sinua, asiakaspalvelun prosessien asiantuntijaa, Suomen tiimiin!

Omana vastuualueenasi tulee olemaan yksi tai useampi seuraavista prosesseista:

Sopimushallinta, Sanomaliikenne, Asiakastietojen hallinta, Laskutus, Maksuliikenne, Massalataus

Tässä roolissa:

Yksi tärkeimmistä tehtävistämme on varmistaa, että Vattenfallin asiakaspalveluprosessi toimii ja kehittyy muuttuvan toimintaympäristön mukana ja vastaten asiakkaidemme tarpeisiin. Meillä saat mahdollisuuden tuottaa eri prosesseja sekä parantaa jo olemassa olevia järjestelmiä että työmenetelmiä. Hallitset oman prosessisi käytännön tasolla ja olet luontaisesti utelias oman alasi kehitykselle ja uusille menetelmille. 8 hengen tiimissämme pyrimme toimimaan aktiivisesti, avoimesti ja positiivisesti toteuttaessamme ensiluokkaista asiakaspalvelua.

Vastaat omasta prosessistasi kokonaisvaltaisesti, kykenet sekä esittelemään kehitysehdotuksesi sisäisille asiakkuuksillemme, palveluntarjoajillemme tai sidosryhmillemme, toteuttamaan käytännön muutoksen ja kouluttamaan palveluntarjoajamme. Luot omat aikataulusi ja sinulla on mahdollisuus vaikuttaa oman työsi sisältöön.

Teet työtä aidosti kansainvälisessä yhtiössä jossa jaamme parhaita käytäntöjä ja opimme toisiltamme.

Pääset osallistumaan projekteihin, joissa kehitämme täysin uusia ratkaisuja, tuotteita ja palveluja.

Työskentelet tiiviisti sekä sisäisten asiakkuuksiemme että ulkoisten palveluntarjoajiemme kanssa.

Matkustat jonkin verran niin kotimaassa kuin Ruotsissa.

Onnistuaksesi tehtävässä:

Olet itseohjautuva, analyyttinen ja asiakaslähtöinen. Sinulla on järjestelmällinen työskentelytyyli ja olet ratkaisukeskeinen. Viet aloittamasi tehtävät loppuun saakka ja työskentelet tehokkaasti sekä yksin että ryhmässä. Otat vastuun omasta prosessistasi ja kykenet itsenäiseen päätöksentekoon. Pyrit jatkuvaan kehitykseen ja sinulle muutos on mahdollisuus.

Etsimme ammattilaista jolla on vahva tietotaito asiakasprosesseista ja kokemus energia-alalta on eduksesi. Näemme vahvuudeksi Suomen liiketoimintaprosessien, järjestelmien ja säännösten tuntemuksen. Sinulla on vahvat IT – taidot (MS Office) ja puhut sujuvaa suomea.

Vattenfall Customer Service – yksikkö on asiakaspalveluratkaisujen tuottaja, jossa työskentelemme ketterin menetelmin (Agile/Scrum).

Lisätietoja tehtävästä antaa Operations Manager, Reetta Laari, Vattenfall Oy, numerossa +358 50 541 8511 19.7. klo 14:00-15:30 ja 27.7. klo 11:00-12:00. Jos haluat tietää lisää rekrytointiprosessista, voit ottaa yhteyttä rekrytointikonsultti Sari Heermaniin numerossa +358 40 840 0042. Haethan tehtävään mahdollisimman pian, mutta viimeistään 30.7.2018. Kutsumme haastatteluun jo haun aikana.

Miksi meille?

Uskomme Vattenfallilla, että voimme vaikuttaa tulevaisuuteen ja toimittaa yhteiskunnan tarpeisiin energiaa, joka mahdollistaa korkeamman elintason. Kolme syytä miksi työskentely meillä kannattaa:

  • Haasta itsesi joka päivä
  • Vaihda kokemuksiasi kansainvälisesti
  • Uskomme toisiimme