(Poistunut julkaisusta)

Process Owner
OP

Alkuperäinen julkaisupäivä 27.3.2020

PROCESS OWNER, Asiakkaaspalautteet

 

OP on vahvasti tulevaisuutta visioiva finanssiryhmä. Palkkaamme jatkuvasti uusia kollegoita OP Ryhmän keskusyhteisöön, jossa kunnianhimoisimmatkin ammatilliset unelmat on mahdollista toteuttaa. Rakennamme strategisesti sellaista kulttuuria, jossa sinä saat mahdollisuudet vaikuttaa rohkeasti uudistuvien ja miljoonien suomalaisten elämää koskettavien ratkaisujen parissa, ensimmäisenä Suomessa.


Haemme nyt Process Owneria Pankkitoiminnan henkilöasiakkaiden liiketoimintaan, Asiakkuusprosessit-heimoon Ouluun määräaikaiseen työsuhteeseen 31.10.2021 asti. 

 

Jos omaat vahvan prosessikehitystaustan, ymmärrät liiketoimintaa, tunnet teknologian tuomat uudet mahdollisuudet vastuualueen prosessiesi alueella ja olet kiinnostunut rakentamaan yhteistyötä yli perinteisten tiimirajojen, olet hakemamme osaaja.


Tehtävästä

 

Process Ownerina olet vastuualueesi tuote- ja palveluprosessien E2E-kehittämisen ja LEANauksen ajuri. Sinulla kulkevat käsi kädessä asiakaskokemus ja tehokkuus ja haluat toteuttaa molempien osalta aina parastasi.

 

Käsittelet asiakaspalautteiden ja asiakasvalituksien sekä asiakkaan asiointiin liittyvät prosessit kokonaisuutena ja otat ne jämäkästi omistukseesi. Vastaat niiden asiakaskokemuksesta, työntekijäkokemuksesta ja tehokkuudesta. Pystyt ottamaan haltuusi laajat kokonaisuudet ja näkemään niissä oleelliset asiat. Pidät huolen siitä, että vastuullasi oleviin prosesseihin liittyvät toimintatavat ovat selkeät, sujuvat ja tehokkaat sekä prosesseissa toimiville henkilöille on tarjolla riittävä tuki ja perehdytys. 

 

Vastaat myös prosessien operatiivisesta seurannasta ja kehittämisestä. 

 

Mitä odotamme sinulta

 

Odotamme sinulta vahvaa, vähintään kolmen vuoden kokemusta liiketoiminnan kehittämisestä tai prosessijohtamisesta. Sen lisäksi edellytämme sinulta käytännön kautta osoitettuja onnistumisia uusien digitaalisten palveluiden tai digitaalisten E2E prosessien rakentamisesta sekä digitaalisen analytiikan hyödyntämisestä ja datalla johtamisesta. Sinulla on tehtävään soveltuva korkeakoulututkinto tekniseltä tai kaupalliselta alalta.

 

Menestyäksesi tässä tehtävässä sinulla on vähintään kolmen vuoden kokemus ketteristä menetelmistä sekä osaat johtaa muutosta oman toiminta-alueesi osalta kohti OP Ketterän osoittamaa suuntaa. Ymmärrät asiakaskokemuksen ja työntekijäkokemuksen merkityksen prosessien kehittämisessä. Prosessien ja toimintatapojen tehokkuuden mittaaminen, jatkuva parantaminen sekä LEAN-ajattelu ovat keskeinen osa osaamistasi. Lisäksi tunnet asiakaspalautteisiin ja -valituksiin liittyvän finanssialan sääntelyn sekä tunnet viranomaisvalvonnan käytännöt.

 

Toimintatapasi, työhistoriasi ja suosittelijasi osoittavat, että olet tunnustettu tiimipelaaja. Kommunikoit erinomaisesti suullisesti ja kirjallisesti niin suomeksi kuin englanniksi. 

 

Edellytämme sinulta

 

  • Konkreettisia näyttöjä prosessi- ja tehokkuushankkeiden läpiviennistä sekä uusien digitaalisten palveluiden tai digitaalisten E2E prosessien lanseeraamisesta
  • Vankkaa kokemusta liiketoiminnan kehittämisestä 
  • Prosessijohtamisen periaatteiden hallintaa
  • Ketterän ja LEAN -menetelmien tuntemusta ja niiden soveltamisesta prosessinkehityksessä
  • Asiakaspalautteisiin ja -valituksiin liittyvän finanssialan sääntelyn ja viranomaisvalvonnan tuntemista

 

Mitä saat meiltä

 

Tarjoamme sinulle ainutlaatuisen mahdollisuuden päästä luomaan finanssialan parasta asiakaskokemusta ja tilaisuutta vaikuttaa satojentuhansien asiakkaiden pankkiasioinnin sujuvuuteen. Saat työskennellä huipputiimin kanssa positiivisen työilmapiirin innostamana. 

 

Visiomme on olla johtava ja vetovoimaisin finanssiryhmä Suomessa sekä asiakkaiden, henkilöstön että kumppaneiden näkökulmasta. Tämän tavoitetilan saavuttamiseksi olemme siirtyneet OP Ryhmän keskusyhteisössä ketterään, itseohjautuvaan toimintatapaan, joka antaa vapautta ja vastuuta tiimeille, nopeuttaa päätöksentekoa ja ohjaa työskentelyä asiakkaiden tarpeiden mukaisesti. Vähennämme päätöksentekotasoja ja johtamisessa painottuu valmentaminen ja työn mahdollistaminen. Tällä muutoksella tavoittelemme entistä parempaa työntekijäkokemusta, asiakaskokemusta sekä toiminnan tehokkuutta.

 

Yrityskulttuurimme ja arjen tekemisen ytimessä ovat arvot – ihmisläheisyys, vastuullisuus ja yhdessä menestyminen. Nämä arvot ovat mahdollistaneet osuustoiminnallisen menestyksemme läpi vuosikymmenten, ja samoissa arvoissa piilee myös tulevaisuuden kulttuurimme vahvin kulmakivi.

 

Lisätiedot ja hakuohjeet

 

Näetkö itsesi työskentelemässä tiimissämme? Hae tehtävää lähettämällä ansioluettelosi ja hakemuksesi 12.4. mennessä alla olevan linkin kautta. Kerro meille osaamisestasi ja motivaatiostasi sekä lisääthän hakemukseesi CV:n ja palkkatoiveesi. Kerro samalla kolmen suosittelijan tiedot: esimies, kollega ja henkilö, jota olet johtanut tai jonka kanssa olet tehnyt yhteistyötä aiemmin.

 

Lisätietoja tehtävästä antaa Niko Mikkola, p. 0405005614 tai niko.mikkola(at)op.fi. 

 

Tehtävään valittavalta henkilöltä tarkastetaan luottotiedot ja yritysyhteydet sekä teetetään huumausainetesti ja terveyskysely.

 
OP on Suomen johtava finanssiryhmä ja alan digitaalisen muutoksen suunnannäyttäjä. Olemme asiakkaidemme omistama, finanssialan suurin työnantaja Suomessa. Ryhmässämme työskentelee yli 12 000 alan ammattilaista, ja tuotamme sekä kehitämme pankki-, varallisuudenhoito-, vakuutus- ja terveydenhoitopalveluita yli neljälle miljoonalle asiakkaallemme.