(Poistunut julkaisusta)

Process Owner
OP

Alkuperäinen julkaisupäivä 26.12.2019

Visiomme on olla johtava ja vetovoimaisin finanssiryhmä Suomessa sekä asiakkaiden, henkilöstön että kumppaneiden näkökulmasta. Saavuttaaksemme tulevaisuuden tavoitetilamme, olemme aloittaneet OP Ryhmässä merkittävän muutosmatkan. Siirrymme OP Ryhmän keskusyhteisössä vaiheittain ketterään, itseohjautuvaan toimintatapaan, joka antaa vapautta ja vastuuta tiimeille, nopeuttaa päätöksentekoa ja ohjaa työskentelyä asiakkaiden tarpeiden mukaisesti. Vähennämme päätöksentekotasoja. Johtamisessa painottuu valmentaminen ja työn mahdollistaminen.

Tavoittelemme muutoksella entistä parempaa työntekijäkokemusta, asiakaskokemusta sekä toiminnan tehokkuutta.

 

Haemme nyt vakituiseen työsuhteeseen Process Owneria Helsinkiin.

 

PROCESS OWNER, Asuntorahoitus

 

Haemme uuteen ketterään toimintamalliin Process Owneria kehittämään asuntorahoituksen prosesseja. Vastaat prosessiesi asiakas- ja työntekijäkokemuksesta sekä tehokkuudesta. Jos jo tunnet asuntorahoituksen prosesseja, ymmärrät liiketoimintaa, tunnet teknologian tuomat uudet mahdollisuudet finanssialalla ja olet kiinnostunut rakentamaan yhteistyötä yli perinteisten tiimirajojen, niin olet hakemamme osaaja.

 

Oletko hakemamme osaaja?

 

Prosessinomistajana otat vastuualueesi prosessit kokonaisuutena jämäkästi omistukseesi ja vastaat niiden asiakaskokemuksesta, työntekijäkokemuksesta ja tehokkuudesta. Osaat ottaa haltuusi laajat kokonaisuudet ja nähdä oleelliset asiat niissä. Asuntorahoituksen uusmyynti on sinulle tuttu ja luonteva pelikenttä, ymmärrät siihen liittyvää sääntelyä ja toisaalta taas tiedät, miten asiakkaan kanssa toimitaan ja kaupat viimeistellään. Vastuualueesi hoitaminen edellyttää myös erinomaisia yhteistyö- ja neuvottelutaitoja.

 

Edellytämme sinulta

 

  • Vähintään 5 vuoden kokemusta liiketoiminnan kehittämisestä hankejohtajan, projektipäällikön tai process ownerin roolissa tai asuntorahoituksen parissa pankkikonttorissa tiimipäällikön tai rahoituksesta vastaavan roolissa.
  • Prosessijohtamisen periaatteiden tuntemista sekä kokemusta prosessikehittämisestä tai -johtamisesta
  • Käytännön kautta osoitettua kokemusta prosessien tavoitetilan määrittelystä sekä prosessimuutosten läpiviennistä
  • Erinomaista suullista ja kirjallista suomen ja englannin kielen taitoa
  • Soveltuvaa korkeakoulututkintoa tekniseltä tai kaupalliselta alalta

  

Mitä saat meiltä?


Päivittäistä työtäsi meillä kuvaa jatkuva oppiminen, joka tapahtuu yhteistyössä verkostosi kanssa, OP ketterän hengessä. Asumisen heimo koostuu tiimeistä, jotka kehittävät asuntorahoituksen, siihen liittyvien lisätuotteiden, vakuushallinnan ja kiinteistövälityksen tuotteita, palveluja, järjestelmiä ja prosesseja. Lisäksi meillä on laaja operaatioalue, jossa tuotetaan keskitetysti rahoituksen tausta- ja contact center-palveluja osuuspankeille ja heidän asiakkailleen. Process Ownerina pääsetkin tekemään monipuolista työtä, jossa vastuullasi on varmistaa asiakkaan rahoitusprosessin sujuvuus E2E eri kanavien, osuuspankkien ja operaatioalueen välillä.  


Lisätiedot ja hakuohjeet

 

Kiinnostuitko? Hae tehtävää lähettämällä hakemuksesi, CV:si ja palkkatoiveesi oheisen linkin kautta 10.1.2020 mennessä.

Lisätietoja tehtävästä voit kysyä Satu Nurmelta keskiviikkona 8.1. klo 14-15, puh. 050 544 0978

 

Tehtävään valittavalta henkilöltä tarkistetaan luottotiedot ja yritysyhteydet sekä teetetään turvallisuusselvitys, huumausainetesti ja terveyskysely.

 

OP on Suomen johtava finanssiryhmä ja alan digitaalisen muutoksen suunnannäyttäjä. Olemme asiakkaidemme omistama, finanssialan suurin työnantaja Suomessa. Ryhmässämme työskentelee yli 12 000 alan ammattilaista, ja tuotamme sekä kehitämme pankki-, varallisuudenhoito-, vakuutus- ja terveydenhoitopalveluita yli neljälle miljoonalle asiakkaallemme.