PROBLEM MANAGER
Telia Inmics-Nebula

Alkuperäinen julkaisupäivä 7.2.2020

Service Execution yksikkömme missiona on tuottaa hyötyä ja arvoa asiakkaalle.  Varmistamme asiakaskokemuksen korkean laadun yhteisillä toimintamalleilla, yksinkertaisilla prosesseilla ja nopeilla reagointikyvykkyyksillä. Yksikkömme tarjoaa ja kehittää työkaluja koko organisaation tarpeisiin kohti yhteisiä tavoitteita. Ohjaamme prosessien ja palveluiden kehitystä siten, että ne täyttävät strategiset, laatu- ja turvallisuusvaatimukset. Me uskomme, että menestyksen avain on vahva ihmisten sitoutuminen, tiimien vaikutusmahdollisuudet ja yhteinen käsitys edessä olevasta matkasta. Ensisijainen toimipisteesi on Jyväskylä, mutta muut toimipisteemme ovat myös neuvoteltavissa.

PROBLEM MANAGER

Vastuullasi on häiriöiden kokonaisnäkymät, ennakointia ja tiedon kerääminen eri lähteistä, vaikutusten arvioinnit, palveluiden hallinta ja muutoksien priorisointi. Työskentelet koko organisaation laajuudella hyödyntäen muita resursseja ja tietoisuutta, osaamista ja yhteistyötä diagnostiikkaprosesseissa. Työskentelet läheisessä yhteistyössä eri organisaatioiden ja palvelunhallintaroolien kanssa ja osallistut toimintamallien kehittämiseen.

Tunnistat, priorisoit ja hallitset tapahtumaketjuja läpi aina prosessien ratkaisuun asti. Havaitset epäkohtia ja luot toimintamalleja tapahtumista/häiriöitä tai virheistä palautumiseen. Tarjoat mahdollisesti tilapäisiä ratkaisuja tapahtumien hallinnan käyttöön ja rakennat lopullisia toimintamalleja tunnettuihin tapahtumiin tai asioihin. 

Problem Managerin roolissa: 

  • Osallistut toimintamallien ja tuotantoprosessien kehitykseen.
  • Diagnosoit eri lähteistä dataa ja osaat yhdistää ne tuotantoprosesseihin. 
  • Tuotat ja tulkitset prosesseja, data-analytiikkaa ja palveluita.
  • Muutospyyntöjen esittäminen muutoksenhallintaan tarpeen mukaan tunnettujen ongelmien poistamiseksi. 
  • Kehität prosessimuutoksia toimintaohjeistuksiin ja luot ratkaisuja häiriöiden ennalta ehkäisemiseksi tai niistä toipumiseen.
  • Ymmärrät ongelmien hallintaprosessin tavoitteet ja osaat käsitellä ongelmia tehokkaasti.
  • Ymmärrät ongelmien hallinnan näkökulmasta tapahtumien perimmäiset syyt. 
  • Dokumentoit, hallinnoit ja edistät tapahtumien hallinnan ymmärrystä organisaatioissa ja koulutat henkilöstöä säännöllisesti.
  • Koulutat ja ylläpidät yhteistyötä organsiaation sidosryhmien välillä ja käyt säännöllisesti läpi tapahtumia ja yleiskatsausta tikettijärjestelmän työjonoista, päivittäisistä muista tilanteista.

TOIVOMME 

Toivomme sinulta itsenäistä ja eteenpäin menevää asennetta sekä hyviä ja motivoivia tiimityöskentelytaitoja. Kommunikoit ja teet yhteistyötä sujuvasti suomeksi sekä englanniksi. Haluat oppia ja kehittyä sekä kehittää prosesseja ja toimintamallejamme. Sinulla on kykyä nähdä organisaation prosessit sekä tunnet ja ymmärrät tukiryhmien toimenkuvan. Ymmärrät myös häiriön vaikutuksen liiketoimintaan, tietotaitoa IT-järjestelmistä ja järjestelmäkokonaisuuksista sekä ITIL viitekehyksen tuntemusta. Tehtävässä onnistumisen edellytyksenä on vahva ongelmanratkaisukyky, analyyttisyys, ajanhallinnan taidot sekä useamman vuoden kokemus IT-alasta (min 5 vuotta). 

Eduksi lasketaan myös kokemus seuraavista prosesseista ja menetelmistä:

  • Projektihallinnan ymmärrys.
  • Tietämys palveluhallinnasta.

TARJOAMME 

Meillä saat paikan rennossa ja nuorekkaassa työyhteisössä, jossa pääset kehittämään omaa osaamistasi ja asiakkaamme ympäristöjä. Meistä on kivaa tulla töihin ja lupaamme tehdä parhaamme, jotta viihdyt kanssamme. Saat mahdollisuuden vaikuttaa toimintatapoihimme ja pääset kehittämään palveluitamme entistä paremmiksi. Tehtäviesi suorittamista varten saat hyvän perehdytyksen, ajanmukaiset työvälineet, laajan työterveyshuollon, lounas-, liikunta-, kulttuuri ja hyvinvointiedun, henkilöstörahaston, hyvät etätyömahdollisuudet sekä paljon muita etuja. 

KIINNOSTUITKO? 

Lähetä CV:si, hakemuksesi ja palkkatoiveesi mahdollisimman pian, viimeistään 1.3.2020 mennessä. Käymme hakijoita läpi koko haun ajan ja täytämme paikat heti sopivien henkilöiden löydyttyä. 

Lisätietoa tehtävästä antaa Jarno Rovio, jarno.rovio@inmicsnebula.fi.

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot