(Poistunut julkaisusta)

Pricing Specialist Trainee
Telia Finland Oyj

Alkuperäinen julkaisupäivä 14.9.2020

Pricing & Customer Value Management (CVM) tiimi vastaa Telian Kuluttajasegmentin hinnoittelu- ja asiakkuusstrategioista, Asiakaskokemuksen ja tehokkuuden parantaminen on toimintamme keskiössä. Etsimme nyt joukkomme harjoittelijaa määräaikaiseen työsuhteeseen (tehtävä päättyy 31.1.2021).

Hinnoitteluasiantuntijamme vastaavat kuluttajapalveluiden hinnoittelusta ja uusien hinnoittelumahdollisuuksien hyödyntämisestä sekä myös tarjoushinnoittelusta.

Mitä sinä teet

Tehtävässäsi osallistut tuottamaan eri liiketoiminta-alueiden tarjous- ja lakitekstejä annetun mallin ja lainsäädännön mukaisesti. Tavoitteenasi on tuottaa standardoituja tekstimalleja kaikkien eri tuotealueiden osalta (mobiili, laajakaista, TV). Tehtävänkuva sisältää erilaisia osa-alueita, joista osa on rutiinimaista toistuvaa prosessiluontoista puurtamista, osa nopeatempoista ad hoc ongelmanratkaisua ja osa sinnikkyyttä vaativaa pitkäjänteistä kehittämistä.

Odotamme sinulta:

  • Olet oma-aloitteinen, täsmällinen, nopea, sinnikäs, tavoitteellinen ja järjestelmällinen.
  • Kannat vastuusi tekemisestä.
  • Saat asioita aikaan ja viet aloittamasi asiat loppuun asti.
  • Pyrit löytämään uusia tapoja toimia yhdessä tiimisi, kollegoidesi ja sidosryhmiesi kanssa prosessin parantamisessa.
  • Toimit rohkeasti ja uskallat avoimesti tuoda mielipiteesi esille.
  • Lähestyt haasteita ratkaisukeskeisesti ja luovasti.

Katsomme eduksi:

  • Ymmärrystä B2C Telecom -liiketoiminnasta ja prosesseista
  • Excelin hallintaa
  • Kokemusta Telian myyntijärjestelmistä
  • Ruotsin ja Englannin kielen taitoa
  • Tarjous, laki ja tuotetekstien ymmärrystä

Ihmisenä olet aikaansaava ja erinomaiset yhteistyö- ja tiimityöskentelytaidot omaava asioiden ja toimintatapojen kehittäjä. Sinulla on aktiivinen ote, vahva halu oppia uutta, palavaa intoa toimia ja kehittyä asiantuntijana. Osaat tunnistaa, pilkkoja ja priorisoida onnistumisen kannalta kriittisimmät asiat. Olet rohkea, välität asiakkaista ja kykenet perehtymään monimutkaisiin kokonaisuuksiin.

Mitä voit odottaa?

Me Telian kuluttajaliiketoiminnassa olemme muutosmatkalla kohti uutta, ketterää, asiakaslähtöistä ja läpinäkyvää tapaa toimia. Toimintamme ytimessä ovat moniosaajatiimit, jotka ottavat vastuun oman alueensa liiketoiminnallisesta tuloksesta ja sen vaatimien toimenpiteiden toteuttamisesta. Yhteistyö on toimintamme kulmakivi, ja sen kautta kehitämme ”Customer is Champion” -hengessä toimintaamme. Haemme kasvua kuluttajamarkkinassa paketoimalla asiakaslähtöisesti asiakkaitamme kiinnostavaa sisältöä maailmanluokan palveluihimme. Tiimit käyttävät päätöksenteon tukena dataa moderneja ja ketteriä metodeja asiakastarpeen tunnistamiseksi ja uusien konseptien kehittämiseksi.

Innostuitko?

Jos haluat osaksi tätä matkaamme, niin lähetä meille itsesi näköinen hakemus! Hakea voit nettisivujemme kautta telia.fi/career viimeistään 20.9.2020 mennessä.

Kerron mielelläni lisää tulevasta roolistasi, tiimistä tai meillä työskentelystä.

Toni Väisänen, +35840 566 3320, toni.vaisanen@teliacompany.com

Welcome to Telia – Home to your next big opportunity!

Olemme Telia, New Generation Telco. Meillä on tärkeä tehtävä – tuoda maailma lähemmäksi ihmistä. Tarjoamme ihmisille innovatiivisia, helppoja ja tehokkaita tapoja kommunikoida keskenään missä päin maailmaa tahansa. Verkot ja muut operaattoripalvelut ovat edelleen ydinosaamistamme, mutta lisäksi olemme digitaalisen liiketoiminnan edelläkävijä toimintaamme lähellä olevilla alueilla, kuten IoT, datakeskus, älykäs liikenne tai koti sekä digitaalinen tunnistautuminen. Inspiroidu New Generation Telco -matkastamme ja löydä uusi yhteys kanssamme!