Positiivinen asiakasneuvoja, Ramirent
Ramirent

Hae työpaikkaa
Alkuperäinen julkaisupäivä 23.2.2021

Ramirent on Suomen suurin palveluyritys, joka tarjoaa konevuokrauksen rinnalla laaja-alaisesti palveluita rakennusalan ja teollisuuden asiakkailleen. Palvelemme asiakkaitamme maanlaajuisesti yli 600 luotettavasta ammattilaisesta koostuvan henkilöstön voimin. Ramirent kuuluu Loxam-konserniin, joka on maailman kolmanneksi suurin konevuokraamo. Haluamme panostaa toimintamme ensiluokkaiseen asiakaskokemukseen sekä pitkiin asiakassuhteisiin, mikä onnistuu osaavien ja innostuneiden työntekijöiden avulla. Ramirent on arvostettu ja pidetty työpaikka. Toimimme työnantajana vastuullisesti, teemme töitä turvallisessa työympäristössä ja huolehdimme henkilöstön ammatillisesta kehityksestä, terveydestä sekä hyvinvoinnista. Lisätietoa yrityksestä: www.ramirent.fi.

Oletko kaveriporukan suupaltti, joka ei jää koskaan sanattomaksi? Asiakasta ymmärtävä ja turhia jäykistelemätön palveluosaaja? Oletko sinä seuraava Ramirentin palvelukeskuksen jäsen?

Haussa positiivinen ja aikaansaava ASIAKASNEUVOJA Hakkilan toimipisteeseen.

Kyseessä on vanhempainvapaan sijaisuus 09/2022 saakka, tarjolla täydet tunnit ja työvuorot maanantaista perjantaihin klo 06.30-17.00 välillä. Vuorosuunnittelu on joustavaa, joten vapaa-ajan suunnittelu on helppoa. Julkisilla pääsee kulkemaan ja työilmapiiri on erittäin rento ja rempseä. Kaupan alan TES ja palkkaus hyvää keskitasoa.
Toimenkuva sisältää mm. myyntitilausten vastaanottoa, asiakaspalautteiden käsittelyä, kuljetus- ja noutotilausten käsittelyä ja kaikkia muitakin asiakaspalvelukeskuksen työtehtäviä. Työ on paikoitellen erittäin hektistä ja etenkin kesällä on syytä hallita hermonsa kovan paineen alla. Työkaluina toimivat puhelin, sähköposti sekä chat-palvelu. Koodariguru ei siis tarvitse olla, mutta tietotekniikan käyttö oltava luontevaa. Kielitaidon osalta asiakaspalvelu- eli natiivisuomi ja sujuva englanti ovat työn tekemisen kannalta pakollisia, ruotsista plussaa. Varsinaista myyntityötä ei toimenkuvaan sisälly, mutta myynnillinen pelisilmä esim. asiakkaan lisätarpeiden tunnistamiselle olisi erittäin hieno ominaisuus.

Aikaisempi kokemus juuri contact center-työstä ei ole välttämätöntä, mutta puhelinta ei saa pelätä, joten esim. vastaanoton, tilauskeskuksen tai esimerkiksi puhelinmyynnin aikaisempi osaaminen auttaa tässäkin hommassa. Perehdytys on perusteellinen, joten aikaisempaa kokemusta raksan koneista et tarvitse, mutta toki tässä olisi tarjolla luonteva urakehitys vasaran varresta toimiston puolelle.

Töiden aloitus on periaatteella joustava, mutta nopeasti, tavoitteena maaliskuun alkupuolisko. Haastattelut aloitetaan välittömästi ja paikka saattaa täyttyä jo ennen hakuajan umpeutumista. Ole nopea, jos haluat liittyä alansa johtavaan jengiin todella menevässä porukassa. Normihakemuksen lisäksi prosessiin kuuluu videohaastattelun tekeminen.

Tarkemmat infot paikasta antaa henkilöstökonsultti Mika Laakso / 0405680647 / mika.laakso@adecco.fi

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1428628
  • Tehtäväalue: Asiakaspalvelu, Toimistotyö
  • Työsuhde: Määräaikainen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuaika päättyy: 7.3.2021
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Yhteyshenkilö: Mika Laakso (mika.laakso (a) adecco.fi)
  • Sijainti: Vantaa, Helsinki, Järvenpää, Kerava, Tuusula