(Poistunut julkaisusta)

PK-seutu / Service Desk osaaja
WorkPower Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 29.1.2018
Etsimme asiakkaillemme eri pituisiin työsuhteisiin Service Desk osaajia.

Voit olla jo kokenut asiakastukihenkilö tai vasta urasi alussa. Pääasia on, että pystyt sujuvasti palvelemaan asiakkaita ja vastaamaan heidän teknisiin ongelmiinsa. Työskentely asiakasyrityksissämme tapahtuu pääsääntöisesti Microsoft Windows ympäristössä. Vastaat yritysasiakkaiden kyselyihin puhelimitse, sähköpostitse ja Chat-palvelun kautta vaihtelevasti. Tehtävissäsi käytät myös etäyhteyttä asiakkaan ongelmien ratkaisemiseksi. Työssäsi teet yhteistyötä myös muiden asiantuntijoiden kanssa.

Sinulla tulee olla tehtävään soveltuva koulutus/opintoja sekä hyvät kielitaidot (suomi, englanti, ruotsi katsotaan eduksi). Olet asiakaspalveluhenkinen ja ratkaisukeskeinen. Työtehtävät ajoittuvat pääsääntöisesti arkipäiviin ja voivat olla osa- tai kokoaikaisia, vaihdellen muutamasta viikosta useampiin kuukausiin. Asiakasyrityksemme sijaitsevat pääkaupunkiseudulla.

Lähetä hakemuksesi CV:n kera järjestelmämme kautta viimeistään 18.02.2018 mennessä.

Lisätietoja tehtävistä antaa Hr koordinaattori, WorkPower 360° tiimi, Jenni Kempas, jenni.kempas@workpower.fi.