Tietoa tehtävästä
Posti on Suomen johtava posti- ja logistiikka-alan palveluyritys. Välitämme niin viestejä, paketteja kuin merkityksiäkin, jopa unelmia – sähköisesti ja fyysisesti. Uudistuvaa Postia rakentaa monipuolinen osaajajoukko postinjakajista digitaalisen liiketoiminnan kehittäjiin ja tekoälyasiantuntijoihin. Isossa talossa mahdollisuuksien kirjo on valtava. Tule mukaan rakentamaan tulevaisuuden Postia!
Haemme Postin Lead to Cash- prosessitiimiin Service Spesialistia laskunkorjaukseen
Service Spesialistina olet oikea ongelmanratkaisija! Me Postin Palvelukeskuksessa huolehdimme siitä, että Postin palvelut laskutetaan oikea-aikaisesti ja oikein. Tehtäviisi kuuluukin etenkin yritysasiakkaidemme laskun korjaukset. Palvelet sekä kotimaisia että ulkomaisia asiakkaita pääsääntöisesti sähköpostitse.
Haemme Service Spesialistia noin kolmen kuukauden pituiseen määräaikaiseen työsuhteeseen 28.2.25 saakka. Toivottu aloitusajankohtatehtävässä on mahdollisimman pian. Kyseessä on kokoaikatyö ja työajat sijoittuvat arkipäiviin ma-pe klo 8–16. Perehdytyksen jälkeen, kun olet oppinut työtehtäväsi, on työajoissa myös joustoa. Toimistomme sijaitsee Postin pääkonttorilla Helsingin Ilmalassa, mutta työskentelemme kuitenkin joustavasti hybridimallilla.
Mitä me etsimme?
Olet etsimämme henkilö, mikäli sinulla on aiempaa kokemusta ja osaamista laskutuksesta sekä taloushallinnon tuntemusta. Voit olla koulutukseltasi esimerkiksi taloushallinnon merkonomi, jolla on osaamista myös myyntireskontrasta, kirjanpidosta ja verokäsittelystä. Persoonaltasi olet oma-aloitteinen ja itsenäinen selvittelijä – et nosta heti käsiäsi pystyyn uuden tilanteen äärellä vaan yrität ensin ratkoa tilanteen itse. Osaat kuitenkin pyytää myös apua ja työskennellä osana 10 hengen tiimiämme.
Palveluneuvojan työssä käytetään useita eri järjestelmiä, kuten esimerkiksi SAP:a, joten toivomme, että sinulla on nykyaikaiset it-taidot ja kyky oppia uusia järjestelmiä. Aiempi kokemus SAP-järjestelmän käytöstä helpottaa tehtävän haltuunottoa. Tehtävässä menestyminen edellyttää sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa, erityisesti kirjallisesti. Ruotsin ja viron kielen taito on ehdottomasti eduksesi!
Miksi meille?
Tarjoamme mielenkiintoisen ja monipuolisen työtehtävän yhdellä Suomen suurimmista työnantajista. Tarjoamme hyvän perehdytyksen ja mahdollisuuden oppia lisää työskentelemällä kokeneiden, mukavien sekä osaavien laskutuksen asiantuntijoiden rinnalla. Monimuotoinen työyhteisömme ja joustava työ edistää työssä viihtymistä. Meillä ulottuvillasi ovat suuren ja uudistuvan talon monipuoliset mahdollisuudet kehittyä ja kasvaa urallasi eteenpäin.
Kiinnostuitko?
Mikäli uskot, että sinä olisit etsimämme palveluneuvoja, niin haluamme kuulla sinusta! Laitathan hakemuksesi linkin kautta mahdollisimman pian, mutta viimeistään 14.11.2024 mennessä. Nopeus on valttia, sillä täytämme tehtävän ja suljemme haun heti sopivan henkilön löydyttyä!
Rekrytointiprosessi toteutetaan yhteistyössä Biisonin kanssa, jonka kanssa myös työsuhde solmitaan. Lisätietoja tehtävästä antaa Hannamari Ukkonen, puh. 040 847 8146 tai hannamari.ukkonen@biisoni.fi.
Hae työpaikkaa
Hae työpaikkaa tai vinkkaa kaverille 14.11.2024 mennessä! Hakemuksen voit täyttää "Hae työpaikkaa" -linkin kautta.