(Poistunut julkaisusta)

Perintäneuvoja
CreditVisor Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 25.6.2020

Asiakaspalvelijan pääasiallisena tehtävänä on perintään liittyvät asiakaspalvelutehtävät, puheluiden vastaanotto ja ulossoittaminen. Työssäsi pääset mukaan perintään liittyvien tehtävien ratkaisemiseen tiimikavereidesi tukemana ja osaksi asiantuntevaa tiimiämme. Työsi tulee olemaan monipuolista ja antoisaa. Työ alkaa sopimuksen mukaan mahdollisimman pian ja on osa-aikainen.


Etsimme joko uutta innokasta persoonaa, joka on kiinnostunut alasta tai jo pidemmän kokemuksen omaavaa perintäosaajaa. Mahdollinen aikaisempi kokemus saatavienhallinnan parissa työskentelystä antaa sinulle hyvät valmiudet tehtävässä menestymiseen. Asiakaspalvelutehtävät ovat sinulle jo entuudestaan tuttuja ja positiivinen palveluasenne on osa persoonaasi. Kykenet työskentelemään tehokkaasti niin yksin kuin osana tiimiäkin. Palvelualtis, tarkka sekä aktiivinen työskentelytapasi tekee sinusta saatavienhallinnan ammattilaisen.

 

  • Olet myyntihenkinen ja neuvottelutaitoinen ja säilytät positiivisen asenteen vaativissakin asiakaspalvelutilanteissa.
  • Kommunikoit sujuvasti puhelimitse ja kirjallisesti suomeksi. Ruotsi, Viro ja muu kielitaito katsotaan eduksi.
  • Osaat toimia ja priorisoida nopeatempoisessa työssä. Osaat löytää ratkaisuja vaihtelevissa tilanteissa mutta pidät myös päivittäisistä rutiineista.
  • Sinulla on hyvät IT-taidot, kaupallinen tai oikeudellinen koulutus katsotaan eduksesi.


Tarjoamme mukavan työympäristön sekä erittäin kattavat edut. Uudet toimitilamme sijaitsevat hyvien kulkuyhteyksien päässä Helsingin Ruoholahdessa.
Kuulemme mielellämme lisää sinusta ja osaamisestasi. Käymme hakemuksia läpi ja haastattelemme sopivia henkilöitä jo hakuaikana, joten haethan tehtävään mahdollisimman pian mutta kuitenkin viimeistään 23.07.2020 mennessä.