Payroll & HR Specialist
Azets

Alkuperäinen julkaisupäivä 7.11.2018
Azets on yksi suurimmista ja edistyksellisimmistä taloushallinnon, HR-palveluiden ja palkanlaskennan ulkoistuspalveluja ja kokonaisratkaisuja tarjoavista yrityksistä. Yhdistämme asiakkaamme liiketoiminnan ymmärrykseen konsultoivan taloushallinnon asiantuntemuksen sekä markkinoiden parhaat työkalut. Tuotamme palvelukokonaisuuksia, joilla tehostamme ja automatisoimme asiakkaidemme liiketoimintaa. Azets-konsernissa on noin 3000 työntekijää ja liikevaihtomme on noin 240 miljoonaa euroa. Lisätietoja löydät osoitteesta www.azets.fi.


Haemme nyt Azetsin henkilöstö- ja palkkahallinnon ulkoistuspalveluihin Tampereelle

 

Payroll & HR Specialistia 

 

Tehtävässäsi vastaat asiakkaidemme onnistuneista palkanlaskentaprosesseista. Työpäiväsi rakentuvat nimettyjen asiakasyritysten palkanlaskennan, raportoinnin ja neuvonnan ympärille. Lisäksi pääset aktiivisesti osallistumaan asiakkaidemme prosessien ja käytäntöjen luomiseen, kehittämiseen ja ylläpitoon.

 

Edellytämme sinulta soveltuvaa talous- tai henkilöstöhallinnon koulutusta, vähintään 3-5 vuoden työkokemusta palkanlaskennasta ja palkkajärjestelmän käytöstä, sähköisen palkkaprosessin ymmärrystä sekä hyviä ongelmanratkaisukykyjä. Olet työskentelytyyliltäsi tarkka ja huolellinen, ja sinulle on tärkeää laadukas lopputulos aikataulupaineista tai useista samanaikaisista tehtävistä huolimatta. Sinut tunnetaan vuorovaikutteisesta ja auttavaisesta asenteestasi, joka näkyy niin työyhteisön sisällä kuin asiakkaalle asti.

 

Eduiksi katsomme aiemman tilitoimistokokemuksen, Netvisor / Personec W –tuntemuksen, erikoistumisen johonkin palkkaprosessin osa-alueeseen (esim. TES-osaaminen, järjestelmän pääkäyttäjyys), sekä kiinnostuksen kehittyä palkkatiimin erityistehtäviin (esim. järjestelmien käyttöönottoprojekteihin).

 

Meille palkkahallinnon asiantuntijoille asiakaspalvelu, konsultoiva ote ja sähköinen taloushallintomaailma ovat ehdottomasti tätä päivää. Elämme ja työskentelemme joka päivä arvojemme mukaan: henkilökohtainen, täsmällinen, vastuullinen ja askeleen edellä.

 

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen ja vastuullisen tehtävän kannattavassa ja vahvasti kasvavassa kansainvälisessä organisaatiossa sekä mahdollisuuden kehittyä tehtävässäsi. Tiimistämme löydät mukavat ja ammattitaitoiset lähiesimiehet ja työkaverit. Pidämme työhyvinvoinnista huolta mm. työajan joustojen ja hyvien työsuhde-etujen muodossa. Käytössäsi on modernit työvälineet ja Azetsin viihtyisät toimitilat Hatanpään valtatiellä hyvien kulkuyhteyksien varrella. Työsuhde on vakituinen ja kokoaikainen.

 

Kiinnostuitko?

 

Kuulemme mielellämme lisää sinusta ja osaamisestasi! Hae tehtävään viimeistään 20.11. Aloitamme hakemusten käsittelyn ja haastattelut jo hakuaikana, joten lähetäthän hakemuksesi mahdollisimman pian.

 

Lisätietoa tehtävästä antavat: 

Mari Koivunen, Manager Payroll & HR, puh. 040 703 7405, mari.koivunen@azets.com

Petra Lipponen, Team Leader Payroll & HR, puh. 040 8282 381, petra.lipponen@azets.com 

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1200071
  • Työsuhde: Vakituinen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuaika päättyy: 20.11.2018
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Tampere