(Poistunut julkaisusta)

Payroll & HR Analyst
Azets

Alkuperäinen julkaisupäivä 31.12.2018
Azets on yksi suurimmista ja edistyksellisimmistä taloushallinnon, HR-palveluiden ja palkanlaskennan ulkoistuspalveluja ja kokonaisratkaisuja tarjoavista yrityksistä. Yhdistämme asiakkaamme liiketoiminnan ymmärrykseen konsultoivan taloushallinnon asiantuntemuksen sekä markkinoiden parhaat työkalut. Tuotamme palvelukokonaisuuksia, joilla tehostamme ja automatisoimme asiakkaidemme liiketoimintaa. Azets-konsernissa on noin 3000 työntekijää ja liikevaihtomme on noin 240 miljoonaa euroa. Lisätietoja löydät osoitteesta www.azets.fi.

Tunnetko paloa palkanlaskentaan? Onko asiakaspalvelu lähellä sydäntäsi? Kiinnostaako prosessien kehittäminen ja automatisointi? Innostutko palkka- ja HR-järjestelmistä?


Azetsin henkilöstö- ja palkkahallinnon ulkoistusliiketoiminnan kasvaessa ja kehittyessä haemme


Payroll & HR Analystia Tampereelle

Koetko palkanlaskennan vahvasti omaksi alaksesi? Hyvä, se on ensimmäinen ja tärkein edellytys työssämme, mutta tehtävässä menestymistä tukee myös jos sinulla on:


  • Vähintään vuoden verran kokemusta palkanlaskennasta
  • Kokemusta eri alojen työehtosopimuksista
  • Olet käyttänyt Netvisor- palkanlaskentajärjestelmää
  • Olet näppärä erilaisten järjestelmien kanssa sekä osaat arvostaa ja hyödyntää digitalisaation tuomia mahdollisuuksia arjen tehostamisessa ja liiketoiminnan tukena
  • Taskustasi löytyy tehtävään soveltuva koulutus

Työskentelytyyliltäsi olet tarkka ja huolellinen. Sinulle on tärkeää laadukas lopputulos aikataulupaineista tai useista samanaikaisista tehtävistä huolimatta. Sinut tunnetaan asiakaspalveluhenkisestä ja auttavaisesta asenteestasi, joka näkyy niin työyhteisön sisällä kuin asiakkaalle asti. Palvelemme sekä kotimaisia että ulkomaisia asiakkaita, joten hyvä englannin kielen taito on etu.


Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen tehtävän vahvasti kasvavassa kansainvälisessä organisaatiossa sekä mahdollisuuden kehittyä tehtävässäsi. Panostamme osaamisen kehittämiseen myös verkko-oppimisen työkaluilla. Tiimistämme löydät mukavat ja ammattitaitoiset lähiesimiehet ja työkaverit. Pidämme työhyvinvoinnista huolta mm. työajan joustojen ja hyvien työsuhde-etujen muodossa. Käytössäsi on modernit työvälineet ja Azetsin viihtyisät toimitilat Hatanpään valtatiellä hyvien kulkuyhteyksien varrella. Työsuhde on vakituinen ja kokoaikainen.


Kiinnostuitko?


Kuulemme mielellämme lisää sinusta ja osaamisestasi! Hae tehtävään viimeistään 15.1.2019. Aloitamme hakemusten käsittelyn ja haastattelut jo hakuaikana, joten lähetäthän hakemuksesi mahdollisimman pian.


Lisätietoa tehtävästä antaa: 
Petra Lipponen, Team Leader Payroll & HR, puh. 040 8282 381, petra.lipponen@azets.com