(Poistunut julkaisusta)

Payroll and HR Administrator
Marimekko

Alkuperäinen julkaisupäivä 8.2.2018

Haemme HR-tiimiimme pääkonttorillemme Helsingin Herttoniemeen osaavaa ja vastuuntuntoista tekijää PAYROLL AND HR ADMINISTRATOR -tehtävään. Tehtävä on toistaiseksi voimassa oleva, ja työt alkavat heti sopivan henkilön löydyttyä.

Payroll and HR Administratorina toimit palkka-asioiden yhteyshenkilönä ulkoistettuun palkanlaskentaan sekä vastaat monenlaisista hallinnollisista tehtävistä, kuten työsopimusten laatimisesta, henkilöstödatan luomisesta ja ylläpidosta Mepco HRM -järjestelmässä, työajanseurannan ylläpidosta ja kehittämisestä sekä arkistoinnista. Tulkitset ja sovellat työehtosopimuksia ja työlainsäädäntöä sekä neuvot esimiehiä ja henkilöstöä näihin liittyvissä kysymyksissä. Tehtävässä vastaat myös henkilömääriin ja henkilöstön avainlukuihin liittyvästä raportoinnista, tilastoista sekä työterveyshuollon raportoinnista. Lisäksi tehtäviisi sisältyy HR-sivujen päivitys intranetissä sekä erilaiset henkilöstöön ja henkilöstöetuihin liittyvät käytännön järjestelyt.

Tehtävässä menestyäksesi sinulla tulee olla kokemusta hallinnollisissa HR-tehtävissä toimimisesta, mukaan lukien palkkayhteyshenkilön tai palkanlaskennan tehtävät, sekä Suomen työlainsäädännön ja työehtosopimusten (etenkin Kaupan tes) tuntemusta. Tehtävä edellyttää myös hyvää järjestelmäosaamista (Mepco HRM, Timecon tai vastaava, SharePoint) sekä kehittyneitä Excel-taitoja ja tarkkuutta. Odotamme sinulta positiivista asennetta ja joustavuutta, oma-aloitteista ja palveluhenkistä työotetta sekä erinomaisia viestintätaitoja sekä suomen että englannin kielellä.

Meillä Marimekossa työtekijöitä kannustetaan rehtiyteen, rohkeuteen ja maalaisjärjen käyttöön. Mielestämme työssä – kuten elämässä yleensäkin – pitää olla iloa ja yhdessä tekemisen meininkiä. Mikäli koet nämä arvot omiksesi ja sinulla on kiinnostusta ja intoa kehittyä HR-tehtävissä, tarjolla on mielenkiintoinen ja haastava työ kansainvälisessä ympäristössä, osana mukavaa ja osaavaa tiimiä ja työyhteisöä.

Jätä hakemuksesi tehtävään viimeistään 18.2.2018 osoitteessa https://rekry.saima.fi/smarthome/open_job_view.html?did=21004&jc=20&id=00009325&lang=fi. Liitä mukaan hakemuksesi, ansioluettelosi ja palkkatoiveesi. Jätäthän hakemuksesi pian, sillä aloitamme haastattelut nopeasti ja täytämme paikan heti sopivan henkilön löydyttyä. Lisätietoja tehtävästä antaa HR Manager Laura Saha, p. +358 400 232 798, ti 13.2. klo 10—11.30 ja ke 14.2. klo 14—15.30.