(Poistunut julkaisusta)

Palveluvastaava
S-ryhmä

Alkuperäinen julkaisupäivä 26.8.2020

Kiinnostaako työskentely Suomen suurimmassa vähittäiskaupparyhmässä? Haluatko olla työlläsi mukana mahdollistamassa S-ryhmän toimijoiden arkipäiväisen toiminnan? Innostutko ihmisten parissa toimimisesta ja itsenäisestä työskentelystä? Oletko positiivisella asenteella varustettu asioiden edistäjä? Jatka lukemista ja katso, olisiko tämä tehtävä sopiva juuri sinulle.

SOK Hallintopalvelut ja riskienhallinta -yksikkö vastaa SOK-yhtymän toimistotoimitiloista ja niissä tarjottavista käyttäjäpalveluista sekä S-ryhmän riskienhallinnasta. Me puolestaan olemme yksikköön kuuluva Käyttäjäpalvelut -ryhmä, joka tuottaa asiakkaillemme toimitiloissa tarjottavat sisäiset palvelut sekä niihin liittyvän asiakaspalvelun, kuten esimerkiksi kulunvalvonnan- ja työajanseurannan palvelut, puhelimiin liittyvät palvelut sekä postituksen ja arkistoinnin palvelut.

Haemme nyt Kajaanin palvelukeskukseen Palveluvastaavaa monipuolisiin Käyttäjäpalvelujen tehtäviin. 

Työsuhde on määräaikainen vanhempainvapaan sijaisuus.

Millaisia tehtävät käytännössä ovat?

Tehtävä pitää sisällään muun muassa sisäisen asiakaspalvelun Kajaanin palvelukeskuksessa ja yhteistyön Renforsin Rannan yhteistyökumppaneiden kanssa. Vastaat sisäisen ja ulkoisen postin käsittelystä sekä asiakkaiden palvelupyyntöjen ratkaisemisesta. Palvelupyynnöt koskevat mm. työajanseurantaan, kulunvalvontaan liittyviä palvelupyyntöjä sekä matkapuhelintilauksia ja -selvityksiä sekä muuta yleistä asiakaspalvelua.

Mitä tarjoamme sinulle?

Tarjoamme sinulle innostavan ja haastavan työn Suomen suurimman kaupan alan toimijan palveluksessa. Tulet työskentelemään itsenäisesti tukenasi osaavat ja kannustavat kollegat. Alkuun saat kattavan perehdytyksen tehtävään ja pystyt myös itse vaikuttamaan tehtävän hoitamiseen.

Pääset myös työskentelemään moderniin industrial-henkiseen avokonttoriimme, josta ei persoonallisuutta puutu! Olemme panostaneet paljon tilojen yleiseen viihtyvyyteen sekä käytettävyyteen. Jaksaminen ja hyvinvointi ovat meille tärkeitä ja panostamme erityisesti hyvään työergonomiaan. Viihtyisän avokonttorin lisäksi sinulla on käytettävissäsi myös oma rauhallinen työpiste. Meillä pääset myös nauttimaan Suomen laajimmista henkilöstöeduista, joista voit lukea lisää täältä.

Millaisilla ominaisuuksilla menestyt näissä tehtävissä

Arvostamme aikaisempaa työkokemusta asiakaspalvelutehtävistä ja sopivaa pohjakoulutusta. Toivomme, että innostut ihmisten kanssa työskentelystä ja olet palveluhenkinen. Tehtävässä menestyminen myös edellyttää, että nautit mahdollisuudesta hoitaa itsenäisesti työtehtävääsi ja sinulla on osaaminen normaalien toimistosovellusten (MS Office) käyttöön.

Toivommekin, että sinulla on halua kehittää osaamistasi asiakaspalvelun parissa ja otat mielelläsi vastuuta. Ennen kaikkea haemme positiivista ja aktiivista työskentelyotetta, joustavuutta ja oma-aloitteista asennetta sekä intoa oppia uutta. Kommunikoit sujuvasti suomeksi, minkä lisäksi englannin kielen taito katsotaan eduksi.

Miltä vaikutti? Voisitko olla uusi työkaverimme?

Tähän tehtävään voit hakea oheisen hakulomakkeen kautta 13.09.2020 mennessä. Käymme hakemuksia läpi ja mahdollisesti tapaamme henkilöitä jo hakuaikana, joten älä siis suotta odottele viime hetkeen asti! Täytämme tehtävän mahdollisimman pian sopivan henkilön löydyttyä. Jäikö jokin vielä mietityttämään? Voit halutessasi olla yhteydessä Käyttäjäpalvelujen päällikköön Tuula Kiviniemiin p. 010 76 82300  ma 31.08. klo 9-11 ja ma 07.09. klo 13-15 tai palveluvastaava Miia Hartikaiseen p. 010 76 82371 to 03.09. klo 13-15 ja to 10.09. klo 13-15.

Kiitos, että kiinnostuit – odotamme innolla hakemustasi!