Palveluvastaava
Tietokeskus Finland Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 18.5.2020

Palveluvastaava

 

Tietokeskuksen missiona ja tavoitteena on tuoda tietotekniikalla iloa ja menestystä asiakkaidemme työhön, ja asiakastyytyväisyytemme onkin huippuluokkaa. Liiketoimintamme jatkuvasti kehittyessä, meillä on paikka sinulle, energinen ja aikaansaava palveluvastaava.

Palvelunhallinnan tiimimme toimii neljältä paikkakunnalta käsin ja vastaa asiakkaidemme operatiivisesta yhteistyöstä. Haemme nyt tiimin vahvistukseksi palvelunhallinnan nousevaa kykyä, joka työskentelee määrätietoisesti omia tavoitteitaan sekä tiimin tavoitteita kohti. Olet ratkaisukeskeinen ja positiivinen, jo jonkin verran IT-alan kokemusta kerännyt osaaja tai nouseva tähti, joka ei pelkää tarttua vauhdilla uuteen toimialaan ja asiakkaiden auttamiseen.

Työtehtäviisi kuuluu pienempien B2B-asiakkaidemme päivittäistä hallinnointia, kuten laskutusta, raportointia sekä asiakastyytyväisyydestä huolehtimista. Kehitämme palveluprosessejamme jatkuvasti tiimityössä, joten tuot - taustastasi riippuen - oman osasi myös tiimin kehitystyöhön.

Sinulla on taitoa ja halua tuottaa erinomaisia asiakaskokemuksia, etkä pelkää rutiineja, koska niitäkin tähän työhön sisältyy. Sinulla on opintojesi tai työkokemuksen kautta hankittua näkemystä palvelunhallinnasta tai projektinhallinnasta sekä vastaavista tehtävistä asiakasrajapinnassa. Ymmärrys IT-alasta ja IT-palveluista on eduksi, mutta yksityiskohtaisen teknisen tietämyksen sijaan painotamme oikeaa asennetta ja kykyä oppia riittävän nopeasti tarjoamamme palvelut, jotta pystyt omassa työssäsi vastaamaan asiakkaittesi tarpeisiin. Tehtävässä vaadittu osaaminen voi karttua monia eri reittejä, joten olennaista on myös sinun kykysi sanoittaa keskeinen osaamisesi tämän tehtävän näkökulmasta ja sopivan napakasti!

 

Odotamme sinulta:

  • Kokemusta palvelunhallinnasta ja/tai yritysasiakkaiden asiakaspalvelusta
  • Kehityshalua ja -myönteisyyttä – niin oman työroolisi ja osaamisesi kuin asiakkuuksienkin suhteen
  • Näppäryyttä erilaisten järjestelmien käyttämiseen päivittäisessä työssäsi ja kykyä omaksua uusia tuotteita, palveluita ja toimintatapoja nopeasti
  • Erinomaista ongelmanratkaisukykyä ja oma-aloitteisuutta, kykyä itsenäiseen työskentelyyn, kuitenkin esimiehen ja tiimin tuella    
  • Natiivitasoista suomen kielen suullista ja kirjallista taitoa sekä hyvää englannin kielen taitoa 
  • Aiempi kokemus IT-palveluista, laskutuksesta ja asiakaspalvelun prosesseista sekä niiden kehittämisestä katsotaan eduksi
  • Ammattimainen ote ja tinkimättömän hyvät vuorovaikutustaidot erilaisten sidosryhmien kanssa asioidessasi ovat ehdoton edellytys tämän tehtävän tuloksekkaalle hoitamiselle
  • Toivomme vähintään alempaa korkeakoulututkintoa sopivalta alalta

 

Yrityksenä olemme kasvava, dynaaminen, määrätietoinen, välittävä ja hauska. Joustava mieli, kehitysmyönteinen asenne ja sopiva sekoitus tiimipelaajaa ja itseohjautuvuutta takaavat kulttuurisen sopivuuden.

Toimipisteesi on Helsingissä Konalassa, hyvien liikenneyhteyksien varrella.

Lisätietoja tehtävästä antaa Krista Mäki, 040-529 8573, parhaiten tavoitettavissa 25.5. klo 9.30–11.00. Rekrytoinnin ensimmäinen kierros hoidetaan videohaastatteluna.

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1362152
  • Tehtäväalue: IT/tietoliikenne, Asiakaspalvelu/palvelu
  • Työsuhde: Vakituinen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Helsinki
  • Lisätietoja antaa: Krista Mäki 040 529 8573, parhaiten tavoitettavissa 25.5. klo 9.30-11.00