Palvelutasovastaava, Aurinkomatkat
Finnair Oyj

Alkuperäinen julkaisupäivä 2.2.2018

Nyt haemme Aurinkomatkojen dynaamiseen asiakaspalveluun

PALVELUTASOVASTAAVAA


hoitamaan työparin kanssa päivittäistä resurssisuunnittelua ja ohjaamaan aktiivisesti ja tehokkaasti tekemistämme kaikissa palvelukanavissamme. Palvelutasovastaavana vastaat tiimimme työvuorosuunnittelusta, päivittäisestä resurssisuunnittelusta, kanavaohjauksesta ja käytännön ohjeistuksesta. 

Työssäsi toimit tiiviissä yhteistyössä Aurinkomatkojen eri tiimien kanssa, jotta asiakaspalvelumme sujuvuus varmistuu ja matka-asiantuntijamme saavat aina uusimman tiedon ja ohjeistuksen laadukkaaseen toimintaan. Raportointi ja analytiikka ohjaavat vahvasti tekemistämme ja varmistavat palvelutason saavuttamisen.

Laadukas asiakaspalvelu on meille ensiarvoisen tärkeää ja sen seuranta ja kehitystyö on yksi tehtävistäsi. Olet valmis menemään lähelle ihmistä ja olet tottunut ohjeistamaan ja ohjaamaan tekemistä, eli sinun on luontevaa ottaa ohjat käsiisi. Työ vaatii itsenäistä työskentelyotetta ja kykyä ottaa vastuuta kiireisissäkin tilanteissa.

Toivomme sinulta lisäksi:


  • vahvaa taustaa asiakaspalvelutyöstä, mielellään contact center -ympäristöstä.
  • kokemusta työvuoro- ja resurssisuunnittelusta. Esimieskokemus katsotaan eduksi.
  • aktiivista ja energistä työotetta sekä nopeaa oppimiskykyä ja avoimuutta uudelle.
  • järjestelmällisyyttä ja analyyttisyyttä.
  • organisointi- ja priorisointikykyä myös kiireen keskellä.


Mikäli kiinnostuit tehtävästä, jätä hakemuksesi viimeistään sunnuntaina 18.2.2018. Liitä mukaan CV:si ja palkkatoiveesi. Lisätietoja tehtävästä saat puhelimitse Minna Vuorensyrjältä, puh. 050 338 5671, perjantaina 9.2. klo 12.30 - 14.00 tai muina aikoina sähköpostitse osoitteesta jobs@finnair.com.

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1100180
  • Työsuhde: Vakituinen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuaika päättyy: 18.2.2018
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Vantaa