(Poistunut julkaisusta)

Palvelusihteeri, Vantaa-info, 4 paikkaa
Vantaan kaupunki

Alkuperäinen julkaisupäivä 15.11.2019

Vantaan kaupunki, konserni- ja asukaspalveluiden toimiala, kuntalaispalvelut
Vantaa-info

Työsuhteen kesto: Vakituinen 02.01.2020 tai sopimuksen mukaan - 


Haemme neljää ratkaisukeskeistä asiakaspalvelijaa!

Vantaa-info on Vantaan kaupungin keskitetty monikanavainen asiakaspalvelu- ja neuvontayksikkö. Tarjoamme kaupungin palveluita ja neuvomme yhteistyökumppaneidemme kuten HSL:n ja KELA:n palveluiden käytössä. Asiakkaita palvellaan kasvotusten, puhelimitse ja sähköisten kanavien välityksellä. 

Haemme Vantaa-infoon neljää (4) palvelusihteeriä toistaiseksi voimassa olevaan tehtävään. Työ on laaja-alaista asiakaspalvelutyötä useassa kanavassa sisältäen kassatyöskentelyä. Työvuorot sijoittuvat Vantaa-infon toimipisteissä ma–to klo 07.25–19.15 ja perjantaisin klo 07.25–16.30 välille. Perehtyminen aloitetaan joko käyntiasioinnissa tai sähköisissä kanavissa.

Etsimme sinua, joka

  • nautit ihmisläheisestä työstä
  • osaat sukkuloida osaavasti erilaisten vuorovaikutuskanavien välillä 
  • sinulla on kokemusta asiakkaiden opastamisesta sähköisten palvelujen käytössä

Edellytämme, että puhut ja kirjoitat hyvää suomea, pystyt palvelemaan asiakkaita myös englanniksi ja ICT-taitosi ovat hyvällä tasolla. Olet tarkka numeroiden kanssa ja toimit vastuullisesti sekä ratkaisukeskeisesti.

Tarjoamme tueksesi asiakaspalvelun ammattilaisista koostuvan työyhteisön ja koko neuvonta- ja asiakaspalveluun erikoistuneen tulosalueen, jossa eri alan asiantuntijoista koostuva henkilöstö kehittää jatkuvasti palveluita yhä asiakaskeskeisemmiksi. Työnantajana Vantaan kaupunki panostaa työntekijöidensä hyvinvointiin, koulutukseen sekä osaamisen ja ammattitaidon kehittämiseen ja ylläpitoon. Haluamme, että viihdyt Vantaalla ja pääset kehittymään maan parhaiden osaajien joukossa!

Lisätietoja meistä löydät Vantaa-infon sivuilta.

Vantaan kaupungilla työskentelee yhteensä lähes 11 000 eri alojen ammattilaista. Meistä noin puolet on töissä opetus- ja kasvatustehtävissä, kolmannes hoito- ja hoiva-aloilla sekä loput teknisissä tehtävissä ja hallinnossa. Vantaa on rohkea ja rento työnantaja, joka tarjoaa:

  • Avoimen työilmapiirin
  • Mahdollisuuden kokeilla uusia työ- ja toimintatapoja
  • Vastuullista työtä, jota ohjaavat suunnitelmallisuus ja selkeät tavoitteet
  • Rajoitettu etätyömahdollisuus

Haastattelut aloitetaan jo hakuaikana, toimi siis nopeasti. Ensimmäisen kierroksen haastattelut tehdään videohaastatteluina.


Työsuhteen tietoja

Kelpoisuusvaatimus: Tehtävään soveltuva ammatillinen tutkinto.

Luemme eduksi: 

  • ruotsin kielen taito
  • halu auttaa asiakkaitamme sähköisten palvelujen pariin
  • oma-aloitteinen työote
  • kehittämismyönteisyys
  • kokemus asiakaspalvelusta eri kanavissa sekä kassatyöstä 
  • jonkun Vantaalla puhutun vähemmistökielen osaaminen 

Palvelussuhteen ehdot määräytyvät Kunnallisen yleisen virka- ja työehtosopimuksen (KVTES) mukaisesti.

Palkkaus: 2163,87 euroa/kk, lisäksi mahdollinen aikaisempaan työkokemukseen perustuva lisä.

Edellytettävät luvat: Ennen valintaa on esitettävä hyväksyttävä työterveyshuollon todistus terveydentilasta

Työpaikkojen lukumäärä: 4

Koeaika: Tehtävässä noudatetaan 6 kuukauden koeaikaa

Kokoaika-/osa-aikatyö: Kokoaikainen

Palvelusuhteen muoto: Työsuhde

Työaika: 38 h 45 min/viikko. Työajat sijoittuvat Vantaa-infon palveluaikojen mukaan klo 7.25 - 19.15 välille.


Yhteystiedot:

Palveluesimies (käyntiasiointi)
Parvela-Säde Anu
043 825 3688
anu.parvela-sade@vantaa.fi
Ma-pe klo 9.00-15.00

Palveluesimies (sähköiset palvelut)
Hanna Suomalainen
hanna.suomalainen@vantaa.fi,
043 825 4184 (sähköiset palvelut)

Vantaa on vastuullinen työnantaja. Tuemme työntekijöidemme hyvinvointia ja osaamista sekä työyhteisöjen hyvää ilmapiiriä. Kehitämme jatkuvasti esimiestyötämme.

Lähetä hakemuksesi rekrytointijärjestelmämme kautta. Vantaan hakujen hakuaika päättyy klo 16:00.