Arvostamme hyvää yhteistyökykyä ja asiakaslähtöistä asennetta. Työskentelyotteesi on itsenäinen, aktiivinen ja vastuuntuntoinen. Odotamme sinulta monipuolista tehtäväkuvaa tukevaa tietokoneohjelmien hallintaa.
Tarjoamme hyvät työsuhde-edut, esimerkiksi liikunta- ja kulttuuriedun, laajat työterveyshuollon palvelut ja
mahdollisuuden kehittää omaa ammatillista osaamista.
Tehtävän tarkoitus ja sen tavoite
Hautauspalvelun yhteydessä olevan seurakuntien yhteisen siunausjärjestelyiden varauskeskuksen toimistotehtävät seurakuntien ja seurakuntayhtymän toimintaa ja taloutta tulevalla tavalla. Tehtävä edellyttää sitoutumista kirkkoon
Tehtävän pääasiallinen sisältö
- Siunaus- ja hautausjärjestelyihin liittyvät asiakaspalvelu- ja ajanvaraustehtävät
- Yhteistyö seurakuntien kirkkoherranvirastojen kanssa
- Tarvittaessa hautapaikkoihin, hautakirjanpitoon ja tuhkausvarauksiin liittyvät toimistotehtävät
- Muu hautauspalveluun liittyvä toimistotyö
- Muut esihenkilön määräämät tehtävät
Muuta tehtävän sisällöstä
Tehtävään sisältyy surevan omaisen kohtaamisia sekä monimuotoista hautaustoimen ja seurakuntatyön asiakaspalvelua. Erityisenä vaatimuksena on surevan omaisen kohtaamisen taito sekä mukana olo varauskeskuksen toiminnan kehittämisessä.
Eduksi katsotaan toimistotyössä yleisesti käytettävien ohjelmistojen hallinta, aikaisempi kokemus seurakuntatyöstä sekä tiimityötaidot.
Kelpoisuusehdot:
Soveltuva ammatillinen koulutus ja tutkinto (merkonomi/AMK)
Huomioitavaa
Valitun on ennen palvelussuhteen alkamista esitettävä hyväksyttävä lääkärintodistus terveydentilastaan.
Palvelussuhteen aloitus 1.7.2024 tai sopimuksen mukaan. Koeaika 6 kk.
Palkkaus määräytyy KirVESTES vaativuusryhmä 403 mukaisesti (2 389,36 - 2527,02 euroa/kk). Lisäksi voidaan maksaa euromääräistä kokemuslisää siihen oikeuttavan palvelusajan täyttyessä 3 (86,50 euroa/kk), 5 (172 euroa/kk), 10 (257,50 euroa/kk) ja 15 (322,50 euroa/kk) vuotta.
Hakemukset pyydämme ensisijaisesti sähköisen rekrytointipalvelumme kautta. Hakuaika päättyy 31.5.2024 klo 15.
Postitse saapuviin hakemuksiin on liitettävä ansioluettelo tai CV (ei todistusjäljennöksiä).
Hakemukset osoitetaan Oulun seurakuntayhtymän henkilöstöpalveluille ja niiden on oltava perillä viimeistään hakuajan päättymispäivänä klo 15 mennessä osoitteessa Oulun seurakuntayhtymä, kirjaamo, PL 122, Isokatu 17, 90101 Oulu. Kuoreen merkintä "Hakemus, palvelusihteeri, hautauspalvelut". Hakemuksia ei palauteta.
Määräajan jälkeen saapuneita sähköisiä tai paperisia hakemuksia taikka hakemusten liitteitä ei huomioida hakuprosessissa.
Työsuhteen täyttää Oulun seurakuntayhtymän yhtymäjohtaja.
Tehtävää koskevat tiedustelut vt. hautaustoimen päällikkö Sari Hirsikorpi, p. 0400 769 373.
Sähköistä hakemista koskevat tiedustelut henkilöstösihteeri Jaana Väyrynen, p. 044 788 3929.