(Poistunut julkaisusta)

Palvelupäällikkö
Elenia Palvelut Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 1.11.2019

Haemme palvelupäällikköä asiakaspalveluyksikköön

Haemme Tampereelle Elenia Palvelut Oy:lle innokasta, asiakaspalvelukeskeistä ja liiketoimintalähtöistä palvelupäällikköä vastaamaan organisaatiomme palvelutiimin vetämisestä.

Palvelupäällikkönä vastaat palvelutiimin päävastuulla olevista tehtävistä; asiakkuuden yleisestä asiakaspalvelusta monikanavaisessa palveluympäristössä, yhteydenpidosta asiakkuusyrityksiin yhdessä palveluvastaavan kanssa. Lisäksi vastuullesi kuuluu henkilöstön ja palvelukonseptin kehittäminen yhdessä muiden palvelupäälliköiden kanssa. Tiimisi osallistuu yhteisen asiakaspalvelun tuottamiseen monikanavaisessa palveluympäristössä osana Elenia Palveluiden asiakaspalvelujoukkuetta. Palvelupäällikkönä toimit osana Elenia Palvelut Oy:n esimiestiimiä ja vastaat palvelutiimisi tuloksellisesta johtamisesta sekä tavoitteiden mukaisen asiakaspalvelun toteutumisesta Elenia Palvelut Oy:n asiakkuusyrityksillemme.

Odotamme sinulta kokemusta tai perustietämystä energiamarkkinoiden toiminnasta, alan säätelystä ja laadukkaan asiakaspalvelun merkityksestä energiayhtiöiden liiketoiminnalle. Sinulla on halua kehittää asiakaspalvelun operatiivista toimintaa strategian mukaisesti. Sinulla on kykyä toimia sujuvasti ja vastuullisesti vaativissa muutostilanteissa. Hahmotat kokonaisuuksia ja pystyt hakemaan rohkeasti uusia ratkaisuja niin pieniin kuin isoihin ongelmiin.

Esimiestyö on sinulle palveluammatti ja haluat yhtiön tavoitteisiin sitoutuen laittaa itsesi likoon ihmisten johtamisessa. Et pelkää tarttua itse työhön ja toimeen, olla mukana asiakaspalvelun arjessa. Nautit asiakkaiden palvelemisesta ja uuden oppimisesta.

Sinulla on vähintään alempi tekninen tai kaupallinen korkeakoulututkinto tai vähintään 2 vuoden työkokemus vastaavanlaisista tehtävistä.

Tarjoamme mielenkiintoiset ja haasteelliset työtehtävät Elenia Palveluiden yhteiseen maaliin pelaavassa joukkueessa sekä mahdollisuuden kehittää henkilökohtaisia johtamis- ja esimiestaitoja.

Lisätietoja tehtävästä antaa asiakaspalvelupäällikkö Sanna Laine puh. +358 40 751 5522.

Toivomme hakemuksia pikaisesti intran rekrytointisivujen kautta 8.11.2019 mennessä. Työt alkavat, kun löydämme sopivan henkilön.