(Poistunut julkaisusta)

Palvelupäällikkö
Monetra Pirkanmaa oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 28.10.2019

Monetra on julkisomisteinen konserni, jonka ovat perustaneet Oulun, Tampereen, Kuopion ja Jyväskylän kaupungit sekä neljä sairaanhoitopiiriä. Monetra tuottaa asiakkailleen talous- ja henkilöstöhallinnon palvelut, joita ovat henkilöstö- ja palkkahallinnon palvelut, kirjanpito- ja raportointipalvelut, myyntilaskutus- ja myyntireskontrapalvelut, ostolasku- ja ostoreskontrapalvelut, maksuliikennepalvelut sekä matkustuspalvelut. Tuotamme asiakkaillemme myös kattavan valikoiman muita tukipalveluita. Toimipisteemme sijaitsevat Pirkanmaalla, Pohjois-Pohjanmaalla, Keski-Suomessa, Pohjois-Savossa sekä Lapissa. Monetra Pirkanmaa Oy on aloittanut toimintansa vuoden 2019 alussa ja meillä työskentelee 170 talous- ja henkilöstöhallinnon palveluiden (tahe) ammattilaista. Toimistomme sijaitsee Tampereen keskustan tuntumassa.

HAEMME ASIAKASPALVELUTOIMINNON VETÄJÄÄ

Oletko asiakaspalvelun vankka ammattilainen ja sinut on kuin luotu esimiestehtäviin? Rekrytoimme nyt kasvavaan talous- ja henkilöstöhallinnon organisaatioomme kokenutta asiakaspalvelutoiminnon vetäjää pystyttämään ja kehittämään uutta Monetra Pirkanmaan monikanavaista asiakaspalvelua.

Kokonaisuuden johtajana vastaat asiakaspalvelutiimin toiminnasta, joka tuottaa koko organisaatiomme sekä talouden, että HR:n asiakaspalvelun eri asiointikanavia pitkin. Vastuullasi on liiketoiminnan johtaminen, kehittäminen, toiminnan mittarointi ja raportointi sekä asiakas- ja toimittajayhteistyö. Pääset perustamaan uutta tiimiä ja toimintoa, joten arvostamme aikaisempaa kokemusta palvelumuotoilusta ja asiakaskokemuksen johtamisesta. Vastaat tiimin budjetista, palvelun laadusta ja toimintojen aktiivisesta kehittämisestä yhteistyössä muun organisaation kanssa.

Tehtävässäsi toimit noin 20 hengen tiimin lähiesimiehenä ja huolehdit päivittäisestä resurssienhallinnasta. Henkilönä olet joustava ja jämäkkä sekä aktiivinen viestijä ja vuorovaikuttaja. Nautit valmentavasta esimiestyöstä ja pyrit toiminnassasi jatkuvaan oman ja henkilöstön osaamisen kehittämiseen. Lisäksi omaat hyvät työyhteisö- ja verkostoitumistaidot, toimit asiakaslähtöisesti ja kommunikoit hyvällä suomen kielellä.

Edellytämme sinulta usean vuoden työkokemusta asiakaspalvelu- ja myyntitoimintojen esimiestehtävistä. Tuot Monetralle erinomaista ymmärrystä tietojärjestelmistä sekä näkemystä, kokemusta ja näyttöä palvelujen digitalisoinnista kuten tekoälyn ja bottien soveltamisesta asiakaspalvelussa. Koulutuksesi on soveltuva korkeakoulututkinto, esim. kauppatieteiden maisteri. Tehtävässä menestyminen edellyttää kykyä toimia tavoitteellisesti ja ratkaisukeskeisesti. Lisäksi sinulla on hyvät paineensieto- ja priorisointikyvyt sekä hallitset kokonaisuuksia ja prosesseja. Sinua kuvailevat termit asiakaspalvelulähtöinen ja aikaansaava, ja tartut ennakkoluulottomasti vaativampiinkin haasteisiin päämäärätietoisesti pyrkien kohti ratkaisua. Omaat myös kaupallisen ja analyyttisen ajattelutavan.

Työnantajana tarjoamme sinulle innostavan tehtävän kasvavassa yrityksessä julkistoimijoiden luottokumppanina. Toimintamallimme korostaa avointa ja itseohjautuvaa työskentelytapaa. Erittäin tärkeäksi koemme henkilöstömme ammatillisen osaamisen kehittämisen ja sen tukemisen. Me monetralaiset olemme rohkeita asiantuntijoita ja vastuullisia kumppaneita niin toisillemme kuin asiakkaillemmekin. Etsimme jatkuvasti uusia toimintatapoja hoitaa asiat paremmin. Huolehdimme yhdessä siitä, että Monetra on hyvä paikka tehdä työtä.

Mikäli löysit itsesi ilmoituksesta jätä hakemuksesi mahdollisimman pian, sillä aloitamme haastattelut heti soveltuvien hakijoiden löydyttyä.

Lisätietoja tehtävästä voit tiedustella puhelimitse 31.10. klo 14.00-16.00 palvelujohtaja Katriina Damskilta puh. 040 735 0510 ja 7.11. klo 8.00-10.00 palvelujohtaja Anni Björniltä puh. 040 806 3994 .

Lähetä hakemuksesi 11.11.2019 klo 16.00 mennessä Kuntarekryn kautta www.kuntarekry.fi   https://kuntarekry.fi/fi/tyopaikat/palvelupaallikko-pir-03-1-19/